تماشا کنید: وقتی یک دوربین GoPro را به تایر ماشین ببندید دنیا اینگونه دیده می‌شود!

مطمئنا می‌دانید که دوربین‌های GoPro به کوچک بودن و مقاوم‌بودن شهره هستند. فیلم‌سازان و علاقه‌مندان به ورزش‌های اکشن برای اینکه بتوانند صحنه‌های مورد نظرشان را فیلم‌برداری کنند این دوربین‌ها را به هواپیماهای بدون سرنشین، کلاه ایمنی و حتی تخته موج سواری می‌بندند. اما خب بستن این دوربین به تایر ماشین کار جدیدی است.

0

رایان فاکس، از شهر میلواکی واقع در ایالت ویسکانسین ایالات متحده، دوربین GoPro خود را به تایر اتومبیلش متصل کرده و موقعیت دوربین را در مرکز تایر ثابت کرده است. هنگامی که تایر به گردش درمی‌آید از دید دوربین محله با رنگ‌ها و چراغ‌های نئون از درون یک زیبابین دیده می‌شود. ایده این کار آنقدر ساده است که تعجب می‌کنیم چرا پیش از این کسی این کار را انجام نداده است.

البته باید توجه داشت که چراغ‌های چشمک‌زن و چرخش دوربین در این ویدئوی کوتاه ممکن است باعث شود که در انتها کمی احساس سرگیجه و تهوع به شما دست دهد.

Source: thenextweb

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.