گزارش: اپل سرویس Swell Radio را به قیمت 30 میلیون دلار خریداری می‌کند

بر اساس منابعی در Recode اپل به زودی سرویس Swell Radio را خریداری خواهد کرد. بهای این معامله 30 میلیون دلار برآورد شده و قرار است بر مبنای آن اپلکیشن این سرویس نیز در همین هفته از بین برود.

0

اما Swell Radio چیست و اپل چرا مشتاق به تصاحب آن شده است؟ در واقع Swell Radio یک سرویس استریم کننده پادکستی برای اخبار است. این سرویس به این صورت کار می‌کند؛ اخبار و محتوای خود را از سرویس‌های دیگری همچون آیتونز، NPR ،ABC ،ESPN ،BBC ،CBC ،TED و دیگر می‌گیرد و آن‌ها را تبدیل به رادیو استریم کننده برای پخش هر کدام بر اساس ترجیات شنونده می‌کند.

gsmarena_001 (1)

اتفاقات و اخبار مربوط به این خرید به تازگی منتشر شده و هنوز دلیل اشتیاق اپل برای خرید این سرویس واضح نیست. این دومین خرید بزرگ اپل است که به مجموعه موسیقی و صدا ربط دارد و پس از خرید بیتس آدیو با قیمت 3 میلیارد دلار در چند ماه گذشته صورت می‌گیرد. اینطور که پیداست اپل همواره در حال کار بر روی بهبود سرویس رادیو آیتونز و سرویس‌های پادکست خود است که هیچ‌کدام از آن‌ها تا به حال محبوبیت زیادی را نداشته‌اند.

blog.gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.