تماشا کنید: این طرح مفهومی زیبا را از گلکسی نوت 4 از دست ندهید!

مدت‌هاست که طرفداران سامسونگ منتظرند تا این شرکت بالاخره از موادی به جز پلاستیک برای ساخت گوشی‌هایش استفاده کند و شاید گلکسی آلفا این آرزو را به واقعیت تبدیل کند. اما هواداران سامسونگ چیزی بیش از یک نوار فلزی می‌خواهند و این طرح مفهومی زیبا از گلکسی نوت 4 نشان می‌دهد سامسونگ واقعاً می‌تواند بهتر از این‌ها عمل کند.

0

گلکسی نوت 4 احتمالاً با مشخصاتی مانند صفحه‌نمایش با وضوح WQHD، پردازنده اسنپ‌دراگون 805 و یا اگزینوت 5433 به همراه سه گیگابایت رم، دوربین 16 مگاپیکسلی OIS و 32 گیگابایت حافظه داخلی در راه است اما شایعات جالب‌تری مانند حسگر فرابنفش و یا اسکنر شبکیه چشم نیز به گوش می‌خورد. به هر حال شاید بیشتر از همه این‌ها کاربران منتظر یک طراحی زیبا و جذاب باشند؛ استفاده از موادی مانند چوب، سرامیک و آلومینیوم می‌تواند بالاخره به سری گلکسی زیبایی و کیفیت لازم را برای ماندن در اوج بدهد.

این طرح مفهومی زیبا توسط My Gadgetic ساخته شده است و فبلت رؤیایی سامسونگ را به تصویر می‌کشد.

Gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.