با Homer از اپلیکیشن‌هایی که دوستانتان استفاده می‌کنند آگاه شوید

آیا تا بحال زیر چشمی گوشی دوستان و آشنایان خود را نگاه کرده‌اید؟ بعضی از مواقع خیلی از ما ها دوست داریم بفهمیم که آن‌ها از چه برنامه‌هایی استفاده می‌کنند. اما از این به بعد نیازی نیست خودتان را به زحمت بیندازید و زیر چشمی صفحه نمایش گوشی افراد را بپایید!

0

موسس پی‌پال Max Levchin و HVF نرم‌افزاری برای آیفون طراحی و منتشر کرده‌اند که به شما این امکان را می‌دهد تا لیست برنامه‌های مورد استفاده خود را به اشتراک بگذارید. کافی است عکسی از لیست برنامه‌های (منو برنامه‌ها) گوشی خود را به برنامه Homer بسپارید تا به صورت خودکار این برنامه لیست برنامه‌ها و بازی‌های گوشی را برایتان لیست کند. این برنامه تصاویر را اسکن کرده و برنامه‌ها رو شناسایی می‌کند.

همچنین در این برنامه برای حفظ حریم خصوصی افراد تدابیری اندیشیده شده است به طوری که می‌توانید برنامه‌های شخصی خود را مخفی کنید تا از اشتراک آن با دیگران جلوگیری کنید. این برنامه فعلا برای پلت‌فرم iOS منتشر شده است و مشخص نیست که برای دیگر پلت‌فرم‌ها این برنامه عرضه خواهد شد یا نه؟

Download-from-app-store

Source: engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.