نسخه آزمایشی Destiny برای همگان عرضه شد

نسخه‌ی آزمایشی بازی Destiny اکنون برای همه‌ی گیمرها قابل دسترسی است. پیش از این استودیوی سازنده‌ی این عنوان، “Bungie” تنها به کاربرانی که این بازی را پیش‌خرید کرده بودند اجازه‌ی تست این بتا را داده بود. همچنین، کاربرانی که از طرف این استودیو یا دوستان خود، کدهای دعوت به این بازی را دریافت کرده بودند، از جمله معدود افرادی بودند که قبل از این تاریخ می‌توانستند نسخه‌ی بتای سرنوشت را بازی کنند.

0

از امروز کاربران می‌توانند بتای این بازی را از طریق PSN یا ایکس‌باکس لایو دانلود کرده و وارد بازی شوند. البته، برای دانلود نسخه‌ی آزمایشی شما حتما باید اشتراک ویژه‌ی این شبکه‌ها را داشته باشید.

Destiny

علی رغم این‌که تعداد بازی‌کنندگان به میزان قابل توجهی با این‌کار افزایش یافته است، اما ظاهرا مشکلی در بازی ایجاد نشده و خبری از قطع دسترسی به سرور نیست. شاید به خاطر این‌که بانجی از قدرت سرورهای این بازی مطمئن بوده، اکنون به همه اجازه‌ی آزمایش بازی خود را می‌دهد.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.