شایعه: نکسوس 6 ساخت موتورولا و با صفحه‌نمایش 5.9 اینچی عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد حدس و پیش‌بینی‌ها در مورد نکسوس‌های بعدی گوگل اخیراً بسیار پیچیده و گیج‌کننده شده است. ابتدا شایعه توقف سری نکسوس و جایگزینی آن با سری نقره‌ای مطرح شد و پس از تکذیب آن توسط گوگل شایعاتی در مورد تبلت‌های نکسوس ال‌جی یا اچ‌تی‌سی و توقف برنامه ساخت نکسوس 6 ال‌جی شنیده شد. در جدیدترین شایعه نوبت به موتورولا رسیده تا نکسوس بعدی را بسازد!

0

به ادعای وب‌سایت AndroidPolice موتورولا در حال کار بر روی گوشی هوشمندی با نام رمز Shamu می‌باشد (Shamu نام یک نهنگ است). گفته می‌شود Shamu در واقع گوشی نکسوس بعدی یا همان نکسوس 6 باشد که از صفحه‌نمایشی 5.9 اینچی برخوردار است. AndroidPolice احتمال واقعیت این شایعه را 6.5 از 10 عنوان کرده است و می‌گوید احتمالاً نکسوس 6 از حسگر اثر انگشت نیز برخوردار بوده و شاید آذرماه از راه برسد.

به هر حال هنوز چیزی مشخص نیست و بنابر شایعات تاکنون گوشی نکسوس بعدی ممکن است ساخت ال‌جی یا موتورولا و تبلت نکسوس هم ساخت اچ‌تی‌سی و یا ال‌جی باشد. از آن‌جایی که هنوز مشخصات و یا تصاویری از سری آینده نکسوس درز نکرده است شاید هنوز تا معرفی آن‌ها زمان زیادی باقی مانده باشد.

AndroidPolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.