کنفرانس شکست FailCon در تهران

شکست جزء جدایی‌ناپذیر از زندگی شخصی و کاری ماست. ذهن همه ما بارها درگیر ” تفکر درباره شکست در گذشته و ترس از شکست‌های آینده” شده است.

0

صحبت درباره شکست در بسیاری از کشورها از جمله ایران یک تابو است و اکثر افراد تمایلی به صحبت درباره تجربیات خود در این موضوع ندارند. شاید به همین خاطر است که اکثر ما راه شکست و پیروزی را از همدیگر جدا در نظر می‌گیریم و ممکن است بدون استفاده از تجربیات دیگران همان راهی را که آن‌ها رفته‌اند و منجر به شکست‌شان شده برویم و ما نیز به بن بست برسیم.

 اگر به بررسی گذشته افراد موفق در عرصه‌های مختلف بپردازیم، در همه موارد ردپایی از واژه آشنا “شکست” را خواهیم دید. این افراد موفق کسانی هستند که در راهشان با مشکلات متعددی مواجه شده‌اند و شکست خورده‌اند! اما شکست را نقطه پایانی ندیده‌اند، آن‌ها مجدداً برخاسته و به کمک تجربه شکست قبلی راه موفقیت را در پیش گرفته‌اند.

کنفرانس بین المللی شکست “FailCon”یک سمینار یک روزه مخصوص کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، توسعه‌دهندگان و طراحان برای شناخت اشتباهات خود و دیگران و آماده شدن برای حرکت در مسیر موفقیت است.

 در این کنفرانس یاد می‌گیریم که شکست یک اتفاق عادی است و بدین معنا نیست که کارمان بیهوده بوده است. ما باید از اشتباهات گذشته خود درس بگیریم تا در آینده اتفاقی بزرگ‌تر را رقم بزنیم.

 این کنفرانس بعد از تجربه موفق برگزاری در چندین کشور در تاریخ 23 مرداد برای اولین بار در ایران و در شهر تهران برگزار خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر درباره این کنفرانس می‌توانید به سایت www.thefailcon.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 22886635– 021 تماس برقرار کنید.

اشتباه خود را بپذیر، موفقیتت را بساز

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.