نسخه آزمایشی صفحه‌قفل جدید ویندوزفون 8.1 منتشر شد

در توییتی جدید از طرف Joe Belfiore از تمام کسانی که ویندوز فون 8.1 دارند دعوت شده تا نسخه آزمایشی صفحه قفل جدید ویندوزفون 8.1 را دریافت کنند. به وسیله این اپلیکیشن شما می‌توانید 6 ظاهر زنده و متفاوت را برای صفحه قفل دستکاه خود انتخاب کنید.

0

مایکروسافت همان‌طور که هفته گذشته وعده داده بود نسخه آزمایشی این اپلیکیشن را تحت عنوان Live Lock Screen منتشر کرده است. در ظاهر‌های متفاوت این صفحه قفل ساعت، تاریخ و حتی نوتیفیکیشن‌ها طراحی تازه‌ای می‌گیرند و انیمیشن‌‌های صفحه قفل نیز تغییر می‌کند. شما همچنین می‌توانید در طول روز چندین بار پس زمینه صفحه قفل دستگاه را عوض کنید یا اینکه از تصاویر پس زمینه روزانه Bing استفاده کنید.

خبر خوبی هم برای شما داریم؛ در کنفرانس Build 2014 مایکروسافت اعلام کرد که این صفحه قفل جدید تنها بر روی دستگاه‌هایی قادر به اجرا خواهد بود که ویندوزفون 8.1 و 1 گیگابایت رم دارند. اما مایکروسافت با ترفند‌های نرم‌افزاری توانسته کاری کند که این صفحه قفل بر روی دستگاه‌های مجهز به 512 مگابایت رم و ویندوزفون 8.1 نیز اجرا شود. اما چرا این موضوع انقدر برای مایکروسافت مهم شده است؟ زیرا اکنون با این ترفند نرم‌افزاری بسیاری از مدل‌های رده پایین ویندوزفون که اتفاقا فروش بسیار زیادی دارند همچون لومیا 520 که محبوب‌ترین ویندوزفونی نیز محسوب می‌شود می‌توانند از این اپلیکیشن پشتیبانی کنند.

هم‌اکنون می‌توانید از طریقاستور ویندوزفون نسخه بتا یا همان آزمایشی  Live Lock Screen را دانلود کنید. در زیر نیز قادر خواهید بود تمام ظاهر‌های متفاوت این اپلیکیشن برای قفل دستگاه را مشاهده کنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.