درز تصویری دیگر از Lenovo K920 Vibe Z2 Pro در یک تصویر سلفی و تائید مشخصات رسمی!

همین دیروز بود که فهمیدیم لنوو برنامه دارد تا در 14 مرداد پرچم‌دار بعدی خود را با نام K920 رونمایی کند. و اکنون به لطف یکی از مقامات اجرایی این کمپانی چینی تصویری داریم که پشت این گوشی و لیست کامل مشخصات آن را فاش می‌کند. در ادامه با ما باشید تا از پرچم‌دار بعدی لنوو بیشتر بدانیم.

0

gsmarena_001آرتور وی  مدیر بخش بازاریابی لنوو در کشور چین امروز در اکانت خود تصویری را از پشت این دستگاه در شبکه اجتماعی Weibo پست کرده است. او همچنین باعث شده به اندازه کافی از لیست اجزای داخلی این دستگاه نیز مطلع شویم.

از این رو باید به شما خبر دهیم که با فبلتی 6 اینچی طرف خواهیم بود که رزولوشن 2560 در 1440 QHD دارد و از صفحه نمایشگر لمسی IPS بهره می‌برد. از دیگر مشخصات لو رفته این پرچم‌دار می‌توان به دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت همراه با فلش دوگانه ال‌ای‌دی و تثبیت‌کننده عکس‌ اپتیکال، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برای عاشقان سلفی، 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی اشاره کرد.

K920 با نام  Vibe Z2 Pro به فروش خواهد رسید، این تلفن قدرت گرفته از پردازنده اسنپدرگن کوالکوم 801 با 2.5 گیگا هرتز سی‌پی‌یو چهار هسته‌ای است، از دو سیم کارت و  4G LTE پشتیبانی می‌کند و باتری با ظرفیت فوق‌العاده 4000 میلی آمپر بر ساعت قصد دارد نیروی این غول چینی را تامین کند.

ابعاد تلفن را می‌توان 156 در 81.2 در 7.7 میلی‌متر دانست که 83.5 درصد از صفحه جلویی Vibe Z2 Pro را مال خود می‌کند. پرچم‌داری که لنوو سعی کرده هر چه دارد برای آن بگذارد اندروید 4.4 کیت‌کت را اجرا می‌کند و از رابط کاربری Vibe UI 2.0 بهره خواهد گرفت.

هنوز دو چیز درباره K920 نمی‌دانیم: زمان عرضه و قیمت. شاید به عبارت ساده‌تری باید بگوییم که هنوز نمی‌دانیم این تلفن قدرتمند خارج از چین هم عرضه خواهد شد یا خیر، امیدواریم تا 14 مرداد همه چیز روشن شود.

دیروز پستی درباره K920 داشتیم که تصاویری از آن در فروشگاه‌های چینی منتشر شده بود، از اینجا می‌توانید اطلاعات بیشتری که پیش از این لو رفته و نمای دیگر از پرچم‌دار لنوو را مطالعه و مشاهده کنید.

gsmarena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.