فبلت 6 اینچی لنوو K920 با مشخصات عالی و کیفیت ساخت بالا در راه است

یک ماه و نیم پیش لنوو در یک رویداد در کشور چین پرچم‌دار جدیدش یعنی K920 را به معرض نمایش گذاشت. حالا مشخصات کامل آن منتشر شده و قرار است روز 14 مرداد امسال آن را رسما به بازار عرضه کند.

5

این فبلت مشخصاً برترین گوشی هوشمند لنوو است که تا به حال معرفی شده و از مشخصات فنی و طراحی بسیار عالی بهره می‌برد. یک فبلت 6 اینچی که دارای صفحه‌نمایش QHD با رزولوشن 1440×2560 است که به‌وسیله‌ی شرکت JapanDisplay ساخته شده است و توانایی روشنایی تا 630 نیت (واحد اندازه‌گیری روشنایی) را داراست. سی‌پی‌یو آن Snapdragon 801 است و از فناوری LTE بهره‌مند می‌برد. در کنار این ساخت‌افزار قوی رم 3 گیگابایتی توانسته قدرت زیادی به آن ببخشد و به نوعی مکمل بقیه‌ی قطعات باشد.

The-Lenovo-K9201

در پشت این دستگاه یک دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت OIS (لرزشگیر نوری تصویر) قرار دارد و دوربین جلویی آن 5 مگاپیکسلی است که مناسب علاقه‌مندان به تصاویر سلفی است. ظرفیت داخلی این فبلت 32 گیگابایت است و قابلیت پشتیبانی هم‌زمان از 2 سیم‌کارت را داراست؛ و اما یک باتری 4000 میلی آمپرساعتی در داخل این گوشی قرار دارد که البته برای تامین یک صفحه‌ی 6 اینچی QHD همین مقدار هم نمی‌تواند به خوبی جوابگو باشد.

اگر فکر می‌کنید این مشخصات تکراری هستند و آن‌چنان فبلت پر زرق و برقی محسوب نمی‌شود باید به طراحی آن هم بیندیشید. K920 بدنه‌ی فلزی دارد و مانند برادرش یعنی K900 بسیار نازک است و تنها 7.7 میلی‌متر ضخامت دارد. هم‌چنین حاشیه‌ی دور صفحه‌نمایش آن هم بسیار باریک است که صفحه‌نمایش آن 83.5 درصد از سطح جلویی آن را پوشانده است. اگر این اطلاعات درست باشند این گوشی دارای بالاترین درصد در بین همه‌ی گوشی‌های هوشمند فعلی است.

قیمت این فبلت هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما انتظار می‌رود کم‌تر از 500 دلار قیمت‌گذاری شود. در ادامه می‌توانید تصاویری از این محصول را مشاهده فرمایید.

نظر شما درباره‌ی این پرچم‌دار جدید لنوو چیست؟ آیا توان رقابت با دیگر فبلت‌ها و یا گوشی‌های هوشمند را دارد؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. داود می‌گوید

    اگر اینجوری باشه عالیه من خودم لنوو پنج اینچ دارم خیلی راضییم هم با کیفیته هم خوشکله دوستان ممنون

  2. الهام می‌گوید

    عالی..حالا کی قرار تو بازار ایران بیاد؟

  3. emad می‌گوید

    عه؟ شبیه نیست؟ گوشی جدید لنوو دقیقا کپی ایفونه!!!
    حتی قشنگتر از خود اپل ساختتش…
    gsmarena هم اینو بزرگ زده بود

  4. مهدی می‌گوید

    خوبی لنوو نسبت به سایر برندهای بازار اینه که حدقال مشخصات و استایل خودش رو داره و اصلا سعی در کپی کردن نداره. این موضوع تو گوشی های اچ تی سی هم دیده میشه. هیچ کس نمی تونه مدعی بشه که گوشی های این دو تا شرکت شبیه یه محصول دیگه تو بازارن چه از نظر طراحی چه از نظر سایر فناوری ها..

  5. مهرداد می‌گوید

    مشخصاتش که خیلی خوبه
    این پوستر هم نشون میده که قراره چه جونوری رو به بازار بده. ولی لنوو تو ایران خیلی شناخته شده نیست و بغیر از نبلتهاش که جدیدا اومده انقد نمیشناسنش ام تا دلت بخواد پلاستیک ریخته تو بازار
    http://images.farnet.ir/2014/07/The-Lenovo-K9208.jpg