رونمایی از تبلت 7 اینچی Galaxy TabQ در بازار چین!

سامسونگ امروز رسما تبلت میان رده Galaxy TabQ را در کشور چین رونمایی کرد. این تبلت سازگار با اوپراتور‌های China Mobile و China Unicom کشور چین خواهد بود.

4

گلکسی تب Q از یک صفحه نمایش 7 اینچی TFT با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل بهره می‌برد. این تبلت از پردازنده چهار هسته‌ای نامشخص با فرکانس 1.2 گیگاهرتز جان گرفته و کمپانی هنوز مقدار حافظه رم آن را مشخص نکرده است.

gsmarena_002

 

آخرین تبلت سامسونگ با ابعاد 191.8 در 99.7 در 8.9 میلی‌متر و 250 گرم وزن عرضه خواهد شد. این دستگاه یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو دارد. از درگاه کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند و ظرفیت ذخیره سازی آن تا 64 گیگابایت قابل ارتقا است. ظرفیت باتری این دستگاه 3200 میلی آمپر بر ساعت و توانایی‌های ارتباطی Wi-Fi 802.11 ، بلوتوث 4.0، جی‌پی‌اس،  GLONASS و  4G LTE دارد.

قسمت پشتی گلکسی تب Q از چرمی ساخته شده که اولین بار در گلکسی نوت 3 مشاهده شد. اما متاسفانه هیچ حرفی از قیمت و دیگر جزییات این تبلت تاکنون در دسترس نیست. البته به احتمال زیاد این تبلت در خارج از چین نیز عرضه نخواهد شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. اردلان می‌گوید

    خب اینکه تبلت نیست فبلته
    تا 7 اینچ و خود 7 اینچ میشه فبلت
    بزرگتر از اون میشه تبلت

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام..تا اونجایی که ما خبر داریم انداره بین 5.1 تا 6.9 اینچ رو میشه فبلت خطاب کرد. ما هم اصراری به تبلت گفتنش نداریم. سامسونگ اصرار داره فعلا..

      1. اردلان می‌گوید

        جدا؟!
        تا 6.9 اینچ فبلت؟!
        یعنی فقط به خاطر یه اینچ؟!
        چه مسخره
        من آخرین چیزی که میدونستم (که همینطور هم بود) که تا 7 اینچ فبلته رو گفتم
        نه اینکه بخوام ایراد بگیرم ازتون
        تو ویکی پدیا هم دیدم 6.9 درسته
        ولی قبل از این تا 7 اینچ بود
        به هر صورت
        حرفم رو پس میگیرم
        ممنون از شما بابت خبررسانی و پاسخگویی

        1. محسن صحافی می‌گوید

          سلامت باشید.. ممنون از شما