تبلت های اندرویدی با پردازنده Broadwell و Skylake اینتل در سال ۲٠۱۵ از راه می رسند

بر اساس گزارش‌های جدید پردازنده‌های رده بالا و پر قدرت Broadwell و Skylake اینتل در سال 2015 قرار است وارد تبلت‌های اندرویدی شوند.

1

شرکت اینتل شروع به عرضه پردازنده‌های Bay Trail-T یا Bay Trail M کرده و تا پایان سال 2014 گجت‌های مجهز به این پردازنده‌های در بازار حدود قیمتی بین 179 دلار تا 249 دلار خواهند داشت. در سال 2015 کمپانی اینتل قصد دارد با نسل جدید پردازنده‌های اتم خود یعنی Cherry Trail به تبلت‌ها بیایید.

اما در نقشه راه آینده اینتل نقشی بزرگ برای تبلت‌های اندرویدی در نظر گرفته شده و قرار است این تبلت‌ها بیش از پیش قدرتمند شوند. در کنار عرضه پردازنده Cherry Trail اتم، اینتل می‌خواهد با Braswell Atom به تبلت‌های اندرویدی جانی دوباره بدهد. در واقع Braswell با معماری 14 نانومتری ساخته شده و بسیار قدرتمند و تاثیر گذار است.

اگر شایعات گفته شده حقیقت داشته باشد، تبلت‌های عرضه شده در سال 2015 نازکی کمتر از 10 میلی‌متر خواهند داشت و با ظاهر‌هایی قابل جداسازی همراه خواهند بود. احتمالا سایز صفحه نمایش آن‌ها بین 9.6 اینچ تا 12.5 اینچ خواهد بود. این تبلت‌های جدید به حافظه رم 4 گیگابایت مجهز‌اند و 32 گیگ حافظه داخلی دارند و البته خرید نسخه SSD آن‌ هم اختیاری خواهد بود. گزینه‌های ارتباطی آن‌ها احتمالا بسیار گسترده و ظرفیت باتری دارند که تا 8 ساعت بتوانند راحت کار‌های مختلف شما را تحمل کند.

قیمتی که تبلت‌های جدید مبتنی بر پردازنده‌های قدرتمند اینتل خواهند داشت احتمالا بین 299 دلار تا 499 دلار است. البته تبلت‌هایی که این قابلیت‌ها را دارند هنوز ماه‌ها با رسمی شدن فاصله دارند و در چرخه توسعه احتمالا تغییرات زیادی خواهند کرد.

blog.gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Ramin می‌گوید

    چه پیشرفتی…چه شود…