گوگل سرویس تماشای آنلاین بازی‌های رایانه‌ای Twitch را یک میلیارد دلار می‌خرد

پر طرفدار ترین سرویس استریم بازی اینترنت به نظر شما چند می‌ ارزد؟ حدودا 1میلیارد دلار، گوگل هم با شما موافق است. اگر همه گفته های VentureBeat درست از آب درآید گوگل محبوب‌ترین سرویس استریم بازی را به زودی صاحب خواهد شد.

0

اواخر اردیبهشت‌ماه بود که وال‌استریت جورنال از اشتیاق غول جستجو برای بدست آوردن Twitch صحبت کرد. اما در آن زمان تنها شرکت‌ها در پی مذاکرات با همدیگر بودند و هنوز چیزی به رسمیت نرسیده بود. ولی حالامنابع نزدیک به این جریان مدعی‌اند که توافقنامه‌ای بین آن‌ها به دست آمده که در تاریخی نامعلوم اما زود این تصاحب رسما اعلام خواهد شد.

xb1_twitch_broadcast

به طور طبیعی زمانی که گوگل این خرید را انجام دهد، کمپانی‌های رقیب نیز باید به این تصاحب عکس العمل نشان دهند و نگران سرکوب شدنشان توسط گوگل باشند، اما قطعا پلتفرمی پیروز میدان خواهد بود که در جهتی درست و با تلاشی فراوان در پی هدف خود باشد و مزایای داشتن پلتفرم استریم کننده را بداند. اگر تنها قصد همین باشد و هدف گوگل چیزی غیر از این نباشد احتمالا این معامله به زودی باعث شکوفا شدن بازار بازی‌های استریم شونده خواهد شد.

engadget

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.