اولین مرورگر Android Wear: وبگردی هم بر روی ساعت های هوشمند میسر شد!

اگر این روزهای ساعت هوشمند به دست خود می‌بندید و تاکنون برایتان پیش امده که به این فکر کنید که کاش می‌توانستید با ساعت هوشمند خود وبگردی کنید« خبر خوبی برایتان داریم. اولین مرورگر اینترنتی اندرویدی ویژه ساعت‌های هوشمند البته برای ساعت‌های هوشمند اندروید ویر عرضه شده است.

0

این اپلیکیشن البته بر روی تلفن همراه هوشمند اندرویدی شما نصب شده و در واقع شما با مشخص کردن بوکمارک‌ها و سایت‌های مورد علاقه خود بر روی گوشی هوشمندتان می‌توانید آنها را در ساعت هوشمندتان به طور مستقیم بازدید کنید.

android-wear-browser-App

در عین حال این امکان نیز وجود دارد که با تعیین فرمان‌های صوتی، بتوانید این وب‌سایت‌ها را فراخوان کرده و آنها را بر روی ساعت هومند خود ببینید. آن طور که مشخص است شما می‌توانید به راحتی صفحان اینترنتی را بزرگنمایی کرده و بالا و پائین ببرید. طبیعتا نیازی به گفتن نیست که برای مرور اینترنت بر روی ساعت هوشمند باید با استفاده از بلوتوث به گوشی هوشمندتان متصل شده و به اینترنت نیز متصل باشید.

Wear Internet Browser نیاز به اندروید بالاتر از اندروید 4 برای نصب اپلیکیشن مورد نیاز بر روی گوشی شما دارد و البته نسخه آزمایشی آن عرضه شده و گزارش‌هایی از بعضی مشکلات و حتی کار نکردن آن بر روی برخی ساعت‌های هوشمند منتشر شده است.

به هر حال اگر با ساعت‌های هوشمند کار کرده باشید این حرف من را تائید خواهید کرد که دیدن جزئیات بر روی این ساعت‌ها به اندازه کافی مشکل هست« حالا حساب کنید قرار است یک صفحه اینترنتی را بر روی آن بازدید کنید!. این اپلیکیشن شاید تنها به درد مواقع اضطراری می‌خورد اگر چه در آن مواقع به هر حال ساعت هوشمند شما در چند متری شما خواهد بود! اگرچه وقتی می‌توانید در این صفحه نمایش کوچک بازی کنید مرور کردن اینترنت هم عجیب نخواهد بود!

Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.