اپل انتشار نسخه آزمایشی OS X 10.10 Yosemite را آغاز کرد

روز گذشته نوشتیم که اگر قصد دارید زودتر از دیگران نسخه آینده سیستم‌عامل دسکتاپ اپل را تجربه کنید باید هر چه زودتر ثبت نام کنید چرا که اپل تنها به یک میلیون داوطلب ابتدایی اجازه دانلود آن را خواهد داد. اگر شما هم در میان این یک کاربر خوش‌شانس بودید می‌توانید OS X Yosemite را همین حالا دانلود کنید.

0

اگر روز گذشته موفق به ثبت‌نام در طرح آزمایشی اپل شده‌اید می‌توانید حالا با مراجعه به پورتال OS X beta و وارد کردن اپل آی‌دی و مشخصات خود کد مخصوص را برای دریافت OS X 10.10 از اپ‌استور مک دریافت کنید.

OS-X-10.10

این اولین باریست که اپل اجازه دانلود و امتحان نسخه آزمایشی سیستم‌عامل خود را برای کاربران عادی و نه تنها توسعه‌دهندگان فراهم کرده است. البته به خاطر داشته باشید که برخی قابلیت‌های OS X جدید مانند برقراری تماس از مک‌بوک، ارسال پیامک و Handoff هنوز فعال نشده‌اند و احتمالاً در نسخه نهایی مهرماه در دسترس قرار خواهد گرفت.

iMore

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.