بازی Modern Combat 5 با گرافیک عالی برای اندروید، آیفون و آی‌پد منتشر شد

همان‌طور که گیم‌لافت پیش از این وعده داده بود دوم مردادماه فرا رسید تا یکی از باکیفیت‌ترین عناوین بازی‌های اکشن برای اندروید و iOS منتشر شود. این بازی در سبک سری بازی‌های مشهور Call of Duty بوده و البته نسبت به دیگر بازی‌های موبایلی قیمت بالایی دارد.

1

به اعتقاد گیم‌لافت بازی Modern Combat 5: Blackout در میان بازی‌های اکشن موبایلی از بهترین سطح کیفیت گرافیکی بهره می‌برد و تجربه‌ای بی‌نظیر برای بازی تک‌نفره و یا چندنفره محسوب می‌شود. در این بازی می‌توانید از میان 4 کلاس مختلف Assault، Heavy، Recon یا Sniper یکی را انتخاب کرده و در داستان بازی به پیش روید و توانایی‌های خود را بهبود دهید.

از جمله مزایای بازی می‌توان به گرافیک عالی و نبود خریدهای داخلی بازی اشاره کرد که البته قیمت 6.99 دلاری بازی آن را جبران کرده و کنترل بازی با صفحه لمسی کمی دشوار است و به زمان نیاز دارد. همچنین بزرگترین عیب بازی شاید برای کاربران ایرانی عدم قابلیت بازی به صورت آفلاین باشد؛ حتی در حالت تک‌نفره. به هر حال این بازی را می‌توانید با گیفت کارت و اعتبار گوگل‌پلی و یا اپ‌استور برای اندروید و iOS دانلود کنید و از یکی از بهترین عناوین سال لذت ببرید. اما اگر مطمئن نیستید پیشنهاد می‌کنیم گالری تصاویر بازی را ببینید و تریلر رسمی بازی را از دست ندهید:

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سجاد می‌گوید

    نسخه کرک شدش منتشر شده.ولی حیف که برای اجرا باید انلاین باشی