تصاویر جدیدتر اکسپریا Z3 سونی لو رفت

اخیرا افشا کننده معروف اخبار مربوط به تکنولوژی که با نام evleaks شناخته‌ می‌شود، ۲ تصویر جدید را که احتمال می‌رود مربوط به اکسپریا Z3 سونی می‌باشد، منتشر کرده است.

0

در یکی از این تصاویر که از کنار گوشی گرفته شده است، یک درگاه ورودی به همراه دکمه‌های تنظیم صدا و شاتر دوربین و همچنین دکمه گرد Power به چشم می‌خورد. در تصویر بعدی نیز شاهد نمایی از پشت گوشی به همراه دوربین آن هستیم.

Xperia-Z3-leak-2

جالب اینجاست که این تصاویر دقیقا بعد از انتشار شایعات جدید در خصوص مشخصات سخت‌افزاری Z3 به بیرون درز پیدا کرده است. بر اساس شایعات جدید، پرچمدار بعدی اکسپریا Z3 به صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچی و پردازنده کوالکام ۸۰۱ چهار هسته‌ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، مجهز می‌باشد و ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه برای ذخیره سازی اطلاعات در این گوشی جدید در نظر گرفته شده است. اگر این مشخصات سخت‌افزاری منتشر شده درست باشد می‌توان ادعا کرد که تفاوت‌ زیادی میان Z2 و Z3 وجود ندارد.

  AndroidCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.