مایکروسافت: فروش سرفیس پرو 3 از مدل‌های قبلی سریع‌تر است

وقتی مایکروسافت روز گذشته لیست درامدهای سه‌ماهه‌ی خود را منتشر کرد، اعلام شد که این شرکت از فروش تبلت‌های سرفیس خود 409 میلیون دلار سود برده است. این رقم برای این مدت زمان قطعا شگفت‌انگیز است، اما قضیه زمانی جالب‌تر می‌شود که این شرکت اعلام کرده، که عملکرد سرفیس پرو 3 از آن‌چه ما فکر می‌کردیم بسیار بهتر بوده است و این تبلت نسبت به دیگر مدل‌ها فروش سریع‌تری را تجربه می‌کند.

0

مسئول ارشد بخش مالی مایکروسافت، خانم «امی هود» اطلاعات دقیق‌تری از این میزان فروش ارائه نکرد و همچنین رقم دقیقی از میزان سهم سرفیس پرو 3 در این سود 409 میلیون دلاری اعلام نشد. اما او اذعان داشت: “با این‌که هنوز برای نتیجه‌گیری در مورد میزان فروش زود است، اما سرفیس پرو 3 از مدل‌های قبلی پیشی گرفته است.” این موضوع قطعا برای مایکروسافت خبر خوبی به حساب می‌آید، هر چند، اگر عادلانه به قضیه نگاه کنیم، فروش بیشتر نسل بعدی نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر کار چندان سختی هم نبوده است.

مایکروسافت قطعا در مسیر درست قرار دارد. چرا که این شرکت با سرفیس پرو آغاز کرد و با عرضه‌ی سرفیس آرتی توانست خود را به خوبی در بازار جا بیندازد و بعد از آن با عرضه‌ِ سرفیس پرو 2 اوضاع فروش برای آن‌ها بهتر هم شد و حالا با سرفیس 3 روزهای خوش (و پرفروشی) را تجربه می‌کند.

surface-3-back

به نظر می‌رسد که مایکروسافت بالاخره دارد خود را به عنوان یک برند سخت‌افزاری نیز جا می‌اندازد. همچنین دلایل زیادی هم وجود دارند که نسبت به موفقیت ویندوز بعدی خوش‌بین باشیم. ظاهرا مایکروسافت می‌خواهد همه‌ی مشکلاتی که کاربران با ویندوز قبلی داشتند را برطرف کند. پلتفرم ویندوز در یک سیستم‌عامل واحد خلاصه می‌شود، نرم‌افزارها جهانی می‌شوند و طبق شایعاتی که به گوش می‌رسد، مترو از دسکتاپ رخت برمی‌بندد.

پیش‌بینی آینده‌ی ویندوز فون در حال حاضر سخت است، اما به نظر می‌رسد ویندوز به راحتی مسیر خود را در بازار لپ‌تاپ/تبلت یافته است.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.