اولین تصاویر سریال Halo: Nightfall به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات منتشر شد

مدت زیادی از رونمایی از مجموعه‌ی تلویزیونی Halo: Nightfall به تهیه‌کنندگی کارگردان و تهیه‌کننده‌ی مشهور هالیوود، ریدلی اسکات نمی‌گذرد و اکنون اولین تصویر رسمی از این سری منتشر شده است.

0

halo-nightfall

در این تصاویر که ظاهرا متعلق به اسپارتان جدیدمان “Agent Locke” است، بازیگر این نقش نیز مشخص می‌شود. سازندگان این سریال تلویزیونی برگرفته از سری بازی‌های محبوب و پرطرفدار هیلو، برای نقش شخصیت جدیدشان «مایک کولتر» را در نظر گرفته‌اند که ید طولایی در بازیگری در سینما و تلویزیون دارد. طرفداران سریال‌های خارجی نقش آفرینی مایک را در سری‌های  The Good Wife و  The Following به یاد دارند. گرچه مایک در سینما معمولا به ایفای نقش‌های جزئی و کمرنگ می‌پرداخته اما کسانی که سینمای هالیوود را دنبال می‌کنند، احتمالا با شنیدن نام فیلم‌هایی مثل Zero Dark Thirty, Men in Black 3 و نیز Million Dollar Baby که مایک در آن‌ها بازی کرده است به این بازیگر امیدوار می‌شوند.

halo-nightfall-2

با این‌که قبلا اعلام شده بود مایک کولتر در نقش یک ستاره‌ی نوظهور به اسم «مارلو» بازی خواهد کرد، اما در طی روزهای گذشته منابع مختلف خبر نقش‌آفرینی او به عنوان اسپارتان جدید را تایید می‌کنند. Agent Locke در بازی جدید این سری یعنی «هیلو 5: نگهبانان» نیز نقش کلیدی خواهد داشت.

سریال هیلو قرار است تا ما را با اتفاقاتی که بین دو بازی Halo 4 و 5 می‌افتد آشنا کند. رییس استودیوی “343 Industries” «بانی راس» می‌گوید که “قرار است بازی‌کنندگان هیلو 5 این سریال را ببینند تا وقتی با شخصیت جدید روبرو می‌شوند، از او اطلاعاتی داشته باشند و همه چیز برایشان کاملا ناآشنا نباشد.” طرفداران مستر چیف هم البته نگران نباشند، چرا که سازندگان بازی و سریال تاکید کرده‌اند که مستر چیف، ستاره‌ی اصلی سریال و بازی خواهد بود و به اندازه‌ی کافی او را خواهیم دید.

halo-nightfall-3

ظاهرا قرار است تا این سریال همزمان با «هیلو: کلکسیون مستر چیف» به بازار عرضه شود. احتمالا در همان زمان هم که می‌شود اواخر پاییز امسال، پخش آن شروع خواهد شد.

  IGN

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.