اچ‌تی‌سی لو رفتن ساعت هوشمندش را در ویدئوی این شرکت تکذیب کرد

تصویر ساعت در ویدیویی که چند روز پیش اچ‌تی‌سی منتشر کرد حسابی خبر ساز شد و شایعات بسیار زیادی به وجود آمدند که این ساعت در این ویدیو در واقع اولین ساعت هوشمند کمپانی اچ‌تی‌سی است. با این حال به نظر می‌رسد ساعت نشان داده شده در این ویدیو یک محصول واقعی نبوده است.

0

اچ‌تی‌سی در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که این ساعت راز آلود ربطی به محصولات اچ‌تی‌سی ندارد: “ما تیم طراحی اچ‌تی‌سی را تشویق می‌کنیم تا طرح‌های جدید را کشف کنند و حتی ایده یا مدل‌های جدیدی به وجود آورند، اما درباره ساعتی که در ویدیو طراحی پیشین اچ‌تی‌سی ظاهر شده و بعضی از بازدید کنندگان به آن توجه پیدا کرده‌اند، هیچ راهی نیست که این محصول از طرف اچ‌تی‌سی باشد و برنامه چنین محصول واقعی از اچ‌تی‌سی برای عرضه نداریم.”

htc-smartwatch-video-arrow

حتی اگر این ساعت یک محصول واقعی از اچ‌تی‌سی نبوده باز هم به معنی کار نکردن اچ‌تی‌سی بر روی ساعت هوشمند نیست، اتفاقا در این متن، کمپانی اچ‌تی‌سی ما را تشویق می‌کند تا برای محصولاتی جدید با طراحی تازه صبر کنیم.

اچ‌تی‌سی زمان‌های زیادی را برای حرف زدن درباره ساعت‌های هوشمند گذاشته و از همان زمانی که گوگل به صورت رسمی شرکای اندروید ویر را معرفی کرد، اچ‌تی‌سی در آن لیست بود و ما منتظریم که این شرکت معروف حداقل در آینده‌ای نزدیک یک اسمارت واچ تولید کند.

هفته پیش نیز evleaks@ تصویری را منتشر کرد که به نظر رندر شده از طراحی ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی باشد، اما فعلا نمی‌توان چیزی را تایید کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.