نسخه جدید اپلیکیشن اسکایپ اندروید در لیست مخاطبان شما به دنبال کاربران اسکایپ می‌گردد

آیا می‌دانید چه تعداد از مخاطبین شما دارای اکانت اسکایپ هستند؟ ممکن است دانستن آن بسیار مفید باشد. آپدیت جدید اسکایپد 5.0 برای اندروید به این اپلیکیشن اجازه می‌دهد تا مخاطبین شما را بررسی کند و در صورت مطابقت داشتن نام آن‌ها با اکانت اسکایپ هر کدام از دوستانتان را به شما معرفی کند.

2

افرادی که با حساب مایکروسافت خود سعی در اتصال به اسکایپ دارند، شبیه به افرادی که حساب Outlook.com یا ویندوز 8 دارند برای داشتن اکانت اسکایپ نیز بررسی می‌شوند. اسکایپ توسط مایکروسافت خریداری شده پس همین موضوع باعث می‌شود اپلیکیشن آن خیلی راحت تمام این اطلاعات را داشته باشد. البته ممکن است از کاربران ویندوز فون یا iOS باشید، خبر خوش برای شما نیز اضافه شدن این ویژگی تا چند ماه آینده به نسخه‌های اسکایپ در این پلتفرم‌ها است.

اسکایپ می‌گوید ما قصد نداریم خللی در لیست مخاطبین شما وارد کنیم و شما خیلی راحت می‌توانید اسم‌هایی که با داشتن اکانت اسکایپ برابری می‌کنند را به اسکایپ اضافه نکنید. همچنین قول داده که هیچگونه شماره‌ای از شما در بخشی از پروفایلتان قرار نخواهد گرفت. و البته اگر نمی‌خواهید توسط دیگران شناسایی شوید می‌توانید به راحتی این ویژگی را غیر فعال کنید تا از شماره و نام شما برای برابر کردن با اکانت اسکایپ استفاده نشود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. سجاد می‌گوید

    سلام خدمت سردبیر سایت فارنت
    از همکاران فارنت تقاضا دارم یا مشکل منو جواب بدن یت در سایت به صورت مقاله رفع مشکل بنویسنن
    من آخرین نسخه اندروید اپلیکیشن اسکایپ رو از گوگل پلی دانلود کردم ولی هر چه میخواد وارد شم بعد از دو دقیقه لود کن هشدار میده لطفا تنظیمات اینترنتی رو بررسی گنید این در حالیکه من الان چن ماهه تز اسکابپ استفاده میکنم اولین بار این مشکل رو میبینم ضمنا اینترنا من مشکل نداره با وای فای میرم با فیلتر شکنم هم رفنم جواب نداد راه حل بگین

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      با اینترنت دیگه ای امتحان کنید.. آخرین نسخه رو تست کردیم مشکلی نداره!