بشتابید! انتشار نسخه آزمایشی OS X Yosemite اپل تنها برای یک میلیون داوطلب اول

اپل در کنفرانس WWDC 2014 علاوه بر iOS 8 از نسخه 10.10 سیستم‌عامل دسکتاپ خود OS X با نام Yosemite پرده برداشت. حالا علاقمندانی که می‌خواهند نسخه آزمایشی این سیستم‌عامل را نصب کنند می‌توانند امروز ثبت نام کرده و فردا OS X جدید را دریافت کنند.

0

ثبت نام نسخه آزمایشی عمومی OS X Yosemite از همین حالا آغاز شده است و اگر دوست دارید آن را زودتر از دیگران امتحان کنید سریعاً به این صفحه از وب‌سایت اپل مراجعه کرده و با وارد کردن اپل آی‌دی نام خود را ثبت کنید.

برای آشنایی با ویژگی‌های OS X Yosemite و رابط کاربری جدید و زیبای آن به این مطلب جامع یا این مطلب خلاصه فارنت مراجعه کنید.

osx_design_hero

توجه: از آن‌جایی که این سیستم‌عامل هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد بعضی امکانات معرفی شده مانند برقراری تماس، ارسال پیامک، قابلیت Handoff، هات‌اسپات و درایو آی‌کلاود را به همراه ندارد و همچنین ممکن است دارای اشکالاتی باشد.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.