تماشا کنید: وقتی یک تیم پارکور در پاریس Assassin’s Creed را به واقعیت بدل می‌کنند!

طرفداران سری بازی‌های فرقه‌ی اساسین (Assassin’s Creed) از زمان انتشار اولین بازی این سری از حرکات نمایشی خود به سبک این بازی فیلم گرفته و به اشتراک می‌گذاشتند. در میان این ویدئوها، قطعا چند ویدئوی خیلی زیبا و حرفه‌ای پیدا خواهد شد، اما ویدئویی که امشب برایتان آماده کرده‌ایم بدون شک، بهترین است. به طوری که اگر فرقه‌ی اساسین واقعی بود، این چهار نفر که در این ویدئو واقعا به هنرنمایی می‌پردازند، قاتلین خوبی می‌شدند و به عضویت انجمن برادری در می‌آمدند!

1

کلیپی که توسط French FreeRun Family  ساخته شده است، حال و هوایی شبیه به جدیدترین بازی معرفی شده‌ی این سری که در پاریس می‌گذرد یعنی Assassin’s Creed: Unity دارد. این چهار نفر اصلا از ارتفاع و انجام کارهای خطرناک آن‌هم بر فراز آسمان‌خراش‌های پاریس وحشت ندارند.

اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که یوبی‌سافت، سازنده‌ی این سری بازی اسپانسر این ویدئو بوده است و البته لباس‌های استفاده شده، موزیک و جلوه‌های ویژه را خود طرفداران ساخته‌اند.

  Eurogamer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Majid6670 می‌گوید

    خداییش دلقک بازی بود. یعنی از روز تا شب داشتن دنبالشون میکردن؟! چه جونی داشتن اینا! فقط میدوییدن میرفتن دنبالشون رو 5 دقیقه میگرفتنشون. دیگه این اداها رو نداره که! :D