چگونه تماس‌های ورودی را در اندروید بدون مزاحمت در دیگر کارها مدیریت کنیم

تا حالا برای شما هم پیش آمده در میانه انجام بازی، خواندن کتاب یا وبگردی در گوشی اندرویدی خود باشید، ناگهان تماسی را دریافت کنید و صفحه کامل تماس برای پاسخ دادن یا رد کردن آن رو به روی شما ظاهر شود؟

2

در این مواقع یا آن تماس ضروری است و قصد جواب دادن به آن را دارید یا اینکه منتظرید هر چه زودتر زنگ خوردن گوشی به پایان برسد تا به ادامه کاری که پیش از آن می‌کرده اید بپردازید. البته همیشه گزینه سومی هم وجود دارد که البته اینبار کمی دور از ادب است؛ طرف مقابل را با بوق اشغال مواجه کنید.

HandyCall (1)

این موضوع در بسیاری از اوقات ممکن است باعث آزار شما شده باشد، مخصوصا زمانی که قصد دارید رکورد بازی مورد علاقه خود را بشکنید. اما راه حل چیست؟ مثل همیشه اپلیکیشن‌های کاربردی وجود دارند که به راحتی می‌توانند از پس این مشکل نیز برآیند.

HandyCall (2)

اگر قصد دارید تماس‌های ورودی به دستگاه خود را به گونه‌ای مدیریت کنید که خللی در روند کار کنونی که با گوشی انجام می‌دهید پیش نیایید پیش از هر چیزی اپلیکیشن HandyCall را از پایین صفحه که لینک آن قرار داده شده، دانلود کنید. کار این برنامه جالب است؛ اپلیکیشن HandyCall هر گونه تماس ورودی به گوشی شما را بر روی صفحه نمایش شناور می‌کند و در قالب پنجره‌ای کوچک دریافت تماس را به شما هشدار می‌دهد. منوی پاپ-آپ این برنامه بر روی هر اپلیکیشنی که در حال اجرای آن هستید ظاهر خواهد شد و شما قادر خواهید بود از طریق همان منوی کوچک تماس‌ها را دریافت یا رد کنید، صدای آن‌ها را قطع کنید، تماس گیرنده را بر روی اسپیکر بگذارید یا اینکه کلا بیخیال این پنجره شوید و آن را نادیده بگیرید و به کاری قبلی خود بازگردید.

HandyCall

اپلیکیشن HandyCall همچنین به شما اجازه می‌دهد که شکل‌های متفاوتی را برایش انتخاب کنید تا در زمان دریافت تماس با همان شکل رو به روی شما ظاهر شود. این برنامه جالب احتمالا با تمام نسخه‌های اندروید کار خواهد کرد و به طور کامل نیز رایگان است. پس اگر به کارکرد این برنامه علاقه‌ پیدا کرده‌اید، از همین پایین وارد لینک دانلود آن شوید و بر روی گوشی هوشمند خود از آن استفاده کنید.

Google-Play-download-button

دانلود اپلیکیشن HandyCall برای اندروید

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Nanchu می‌گوید

    اولین بار فکر کنم تو کاستوم رام omnirom اومد. الان بعضی گوشیا دیفالت دارنش

  2. علیرضا می‌گوید

    Galaxy S5 خودش این قابلیت رو داره.