با نگاه خود خرید کنید! بارکدخوان eBay به عینک هوشمند گوگل گلس آمد

عینک هوشمند Google Glass استفاده‌های زیاد و عجیبی دارد که زندگی را برای انسان راحت‌تر خواهد کرد. این‌بار قادر خواهید بود تنها با نگاه کردن به بارکند اجناس از قیمت آن‌ها مطلع شوید و به لطف eBay ارزان‌ترین فروشگاه اینترنتی را یافته و محصول را سفارش دهید!

1

عینک هوشمند گوگل گلس می‌تواند به شما در هدف‌گیری تیراندازی کمک کند، با ذهنتان عکاسی کند، به پزشکان کمک کند، احساسات افراد را تشخیص دهد و بسیاری امکانات دیگر. اما حالا eBay با کمک RedLaser امکان اسکن بارکد اجناس را فراهم کرده است تا با نگاهی به بارکد محصولات متفاوت بتوانید از قیمت آن‌ها مطلع شده و آن‌ها را خریداری کنید.

Google-Glass-Redlaser

تصور کنید که وارد فروشگاهی می‌شوید و قصد دارید متوجه شوید که آیا فروشنده قیمت واقعی جنس را به شما گفته و یا قصد گران‌فروشی دارد. تنها با گفتن یک فرمان به عینک گوگل می‌توانید از قیمت جنس در فروشگاه‌های اینترنتی مطلع شوید! حتی اگر به فروشگاه‌های اینترنتی علاقه‌ای ندارید این اپلیکیشن شما را به نزدیک‌ترین فروشگاه هدایت خواهد کرد. بسیار جالب و مفید است؛ این‌طور نیست؟

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سعید زعفرانی می‌گوید

    این تکنولوژی دیگه خیلی تنبل‌واره شد…!