SWIP3 اولین بازی اختصاصی ساعت‌های هوشمند Android Wear منتشر شد

درست است که ساعت‌های هوشمند به جز نمایش زمان برای نمایش پیام‌ها و اعلان‌ها و همچنین در بعضی موارد پاسخ به پیام و یا برقراری تماس به کار می‌روند اما وقتی یک سیستم‌عامل اندرویدی به آن‌ها قدرت بخشیده چرا بازی‌های مخصوص خود را نداشته باشند؟ SWIP3 اولین بازی اختصاصی برای Android Wear است.

0

درست است که تاکنون بازی‌‌هایی مانند یک کپی از Flappy Bird برای ساعت‌های هوشمند Android Wear منتشر شده بود اما SWIP3 ادعا می‌کند که اولین بازی اختصاصی مخصوص ساعت‌های هوشمند است که توسط شرکت unit9.apps با قیمت 1.69 دلار در گوگل پلی قرار گرفته است.

گیم‌پلی بازی شبیه به بازی مشهور 2048 و یا Threes بوده که در آن بایستی کاشی‌ها را در جهات مختلف حرکت دهید تا با ترکیب حداقل سه‌تای آن‌ها صفحه را خالی کنید. البته این بازی برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی نیز ارائه شده است اما تمرکز سازنده بر روی ساعت‌های هوشمند بوده و می‌توانید بر روی G Watch و یا Gear Live خود از این بازی لذت ببرید.

سؤال جالبی که این‌جا در مورد Android Wear و بازی‌های آن مطرح می‌شود این مسأله است که از آن‌جایی که بیشتر تولیدکنندگان این ساعت‌ها مانند ال‌جی، سامسونگ و اچ‌تی‌سی از صفحه‌نمایش مربعی استفاده کرده‌اند و بیشتر برنامه‌نویسان نیز اپلیکیشن‌های خود را برای چنین صفحاتی می‌نویسند تکلیف ساعت‌های با صفحه گرد مانند موتو 360 چه می‌شود؟

AndroidAuthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.