تماشا کنید: اولین ویدئوی رسمی کار با گوشی لومیا 530 نوکیا

پس از رونمایی رسمی گوشی هوشمند پایین رده لومیا 530 نوکیا از سوی مایکروسافت، شاید بررسی طرز کار این گوشی خالی از لطف نباشد. لذا تصمیم گرفتیم ویدئویی رسمی از طرز کار این گوشی رده پایین را در ادامه با شما به نظاره بنگریم.

0

این ویدئو بیشتر بر قابلیت تغییر رنگ قاب‌های پشتی و تنوع رنگ‌ها تاکید دارد بطوریکه می‌توان قاب گوشی و رنگ پوسته سیستم‌عامل گوشی را حتی با رنگ کفش‌ها نیز منطبق نمود. جای تعجبی ندارد که تمرکز بر روی برنامه‌ها در این ویدئو گنجاده شده است چرا که نوکیا به عنوان بخشی از مایکروسافت هم اکنون در رشد اکوسیستم ویندوزفون نقش بسزایی ایفا میکند.

همچنین گفته می‌شود لومیا 530 به ویژگی Drive+ و مسیریابی صوتی نیز مجهز است که در این ویدئو به آن‌ها اشاره‌ای نشده است. این گوشی قرار است از ماه آینده در بازارهای جهانی عرضه شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پست معرفی این گوشی از فارنت را مطالعه فرمایید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.