اولین اپلیکیشن مدیریت فایل Android Wear هم برای ساعت‌های هوشمند منتشر شد!

اندروید پوشیدنی با طراحی جالب خود توسط گوگل به وجود آمد تا در ابزار‌هایی همچون ساعت‌های هوشمند حضور داشته باشد. به گزارش اندروید پلیس امروز حتی برنامه مدیریت فایل‌ هم برای این سیستم عامل ساخته شده است.

0

همانطور که می‌دانید این سیستم عامل بر روی صفحه بسیار کوچک ساعت‌های هوشمند اجرا می‌شود و بر روی مچ دست شما قرار می‌گیرد. اما باید این نکته را به یاد داشته باشیم که این پلتفرم هنوز از خانواده اندروید است و هر گونه کدی را می‌توان در آن به اجرا درآورد. اما آیا برای داشتن یک برنامه مدیریت فایل برو روی مچ دستمان باید 3.99 دلار خرج کنیم؟

شبیه به دیگر اپلیکشین‌های اندروید ویر، برنامه مدیریت فایل آن نیز نسخه‌ای کوچک از نمونه کاملی است که در گوشی‌ها اجرا می‌شود و قابلیت سینک با آن را دارد. بعد از اینکه فایل منیجر را بر روی ساعت هوشمند خود نصب کردید قادر خواهید بود که فایل‌های مختلف را بین ساعت و گوشی خود منتقل کنید، تصاویر را مشاهده کنید و اسناد متنی را بر روی ساعت خود ببینید. ظاهر کاربری این برنامه کمی پیر و از مد افتاده به نظر می‌رسد، ظاهری به شدت تاریک با دکمه‌های بسیار کوچک که به نظر قابلیت‌های کاربرد پذیری را از این ساعت سلب کرده‌اند.

اینطور که پیداست این برنامه نسخه‌ای از نمونه اپلیکیشن free file manager گوشی‌های اندرویدی است. با اینکه این برنامه را بر روی دست خود نصب می‌کنید اما باز هم کاملا بی‌نیاز به گوشی خود نخواهید بود و قیمت 4 دلار منصفانه به نظر نمی‌رسد. صبر کردن برای اپلیکشن‌های قوی‌تر منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

androidpolice

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.