دانلود کنید: نسخه جدید گوگل پلی استور با طراحی جدید Material Design

چند روز پیش از تغییر شکل ظاهری گوگل پلی استور و پیروی آن از زبان طراحی جدید اندروید L یعنی Material Design گفتیم و تصاویر مربوط به نسخه درز شده آن را منتشر کردیم. حالا گوگل رسماً نسخه 4.9.13 گوگل پلی را با تحول ظاهری منتشر کرده است.

6

Play-Store-Redesign

در طراحی جدید بر روی تصاویر و تریلرها تمرکز بیشتری شده و توضیحات اپلیکیشن‌ها به صورت تمام‌صفحه در می‌آید؛ ضمن این‌که تغییرات نسخه‌های جدید تنها برای کاربرانی نمایش داده می‌شود که اپلیکیشن را نصب کرده‌اند. دکمه 1+ هم به زیر بررسی‌های کاربران منتقل شده است و شاید بیشترین تغییر را در تبلت‌های ده اینچی احساس کنید.

New-Google-Play-Store

به هر حال نسخه جدید Google Play Store در حال انتشار و به‌روزرسانی خودکار در دستگاه‌های اندرویدی است اما اگر دوست دارید این نسخه را زودتر از بقیه امتحان کنید می‌توانید آن را با حجم 7.18 مگابایت از یکی از لینک‌های زیر دریافت کنید:

دانلود از AndroidFileHost

دانلود از MediaFire

دانلود از MEGA

دانلود از ZippyShare

AndroidPolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. quietly brilliant می‌گوید

    اقای ارغوان؟!چجوریه ک آپدیت بعضیappها تو پلی استور دیرتر یا حتی نمیاد اما داخل بازار و مارکتای دیگه میاد و برعکس؟!مثلا کروم.

    1. علی ارغوان می‌گوید

      گوگل معمولاً آپدیت ها رو منطقه به منطقه عرضه می کنه و می تونین جدیدترین آپدیت ها رو از apkmirror.com دانلود کنید. مارکت های دیگه هم معمولاً از همین منابع دانلود می کنن و زودتر برای آپدیت عرضه می کنن

      1. quietly brilliant می‌گوید

        apkmirror,برنامه قابل نصب هم داره؟

        1. علی ارغوان می‌گوید

          تاجایی که اطلاع دارم خیر. هرچند لینکهاش مستقیم هستن و البته فقط اپلیکیشن های مهم رو پوشش میده

    2. محسن صحافی می‌گوید

      بخاطر اینکه آپدیت ها در پلی استور به صورت منطقه ای عرضه میشه و حالا بر حسب شانس، بازار یا هر پلی استور دیگه اون آپدیت رو زودتر دریافت می کنن و شما در خود گوگل پلی بر اساس منطقه خودتون نمی بینید و یا دیرتر دریافت می کنن اما شما در پلی استور اون آپدیت رو می بینید

  2. Amir می‌گوید

    برای من امروز جدید شد
    خیلی قشنگ تر شده