برترین اپلیکیشن‌های عکاسی اندروید که می‌توانند جایگزین مناسبی برای اپلیکیشن پیش‌فرض دوربین گوشی شما باشند!

با دوربین گوشی‌های هوشمند امروزی که در جیب خود قرار می‌دهید موقعیت‌های زیادی هستند که می‌توانند شرایط گرفتن عکس باشند. دوربین گوشی‌های اندرویدی اکنون بسیار پیشرفته شده اما هر کدام از گوشی‌های هوشمند با یک اپلیکیشن متفاوت که توسط شرکت سازنده توسعه داده شده در دسترس عموم قرار می‌گیرند. ویژگی اصلی این اپلیکیشن‌ها راحتی استفاده از آن‌ها است، اما مشکل کجاست؟

3

در واقع مشکلی وجود ندارد این خواسته ما است که همیشه بیشتر را می‌پسندد، تنظیمات بیشتر، افکت‌های بیشتر و ترفند‌های بیشتر. در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن‌هایی را به شما معرفی کنیم که همه این ویژگی‌های بیشتر را داشته باشند و جایگزین اپلیکیشن دوربین گوشی اندرویدی شما شوند.

خوشبختانه تعداد زیادی اپلیکیشن در گوگل پلی وجود دارد که به پیشرفت عکاسی شما کمک می‌کند. حتی اگر گوشی هوشمند شما اپلیکیشن دوربین عالی دارد ما شما را تشویق می‌کنیم که چند اپلیکیشن زیر را امتحان کنید و به همراه آن‌ها تنظیمات بیشتری را برای گرفتن عکس‌های جالب‌تر داشته باشید.

اپلیکیشن‌هایی که ما انتخاب کردیم بهترین‌هایی هستند که تا این لحظه از سال 2014 برای گوشی‌های اندروید منتشر شده‌اند اما اگر اپلیکیشن بهتری می‌شناسید که در این لیست وجود ندارد، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.


1. اپلیکیشن Camera Zoom FX

Camera-Zoom-FX

اپلیکیشن Camera Zoom FX برنامه‌ای است که با خود تنظیمات بسیار بیشتر را در محیطی کاربر پسند ارائه می‌دهد. ویژگی‌هایی همچون گرفتن عکس‌های پایدار، زمان سنج، عکس‌های time-laps و بالاخره حالت burst.

Google-Play-download-buttonقیمت: 2.99 دلار


2.اپلیکیشن Google Camera

Google-Camera

گوگل نیز اپلیکیشن دوربین خود را منتشر کرده است و اگر آن را بر روی گوشی اندرویدی خود ندارید، حتما از لینک پایین آن را نصب کنید. برنامه‌ای سریع و راحت که گزینه‌های پیشرفته‌ای را برای گرفتن تصاویر 360 درجه پانورما، Photo Sphere و غیره فراهم می‌کند. همچنین دارای گزینه Lens Blur فوق‌العاده‌ای است که به شما اجازه رسیدن به افکت‌های مختلف را می‌دهد و همچنین توانایی فوکوس در عکس‌ها بعد از گرفته شدن آن‌ها نیز مهیا است.

Google-Play-download-buttonقیمت: رایگان


3.اپلیکیشن Perfectly Clear

Perfectly-Clear

برنامه Perfectly Clear سازنده فیلتر‌های خلاق یا پیشرفت دهنده گرفتن عکس نیست. این اپلیکیشن برنده تکنولوژی در تحریف عکس‌های شما است. تنها با یک تب ساده 12 شیوه اصلاح تصویر پیدا می‌کنید که با هر کدام در چند ثانیه می‌توانید عکس‌های بسیار حرفه‌ای تری درست کنید.

Google-Play-download-buttonقیمت: 2.99 دلار


4.اپلیکیشن Camera FV-5

Camera-FV-5

برنامه‌ای بسیار حرفه‌ای برای گوشی‌های موبایلی که دوربین‌های پیشرفته دارند. با این برنامه می‌توانید کنترل‌های دستی DSLR را بر سر انگشتان خود داشته باشید. اگر به عکس‌های خود علاقه مندید و دوست دارید تغییراتی را در آن‌ها اعمال کنید، Camera FV-5 برای شما عکس‌های خامی می‌گیرد که با انجام فرآیند‌های مختلف می‌توانید نتایج خیره کننده‌ای را در حد خیال و تخیل رقم بزنید.

Google-Play-download-buttonقیمت: 3.99 دلار


5.اپلیکیشن ProCapture

ProCapture---3.99

با ProCapture می‌توانید تجربه کار با اپلیکیشن دوربین را تغییر دهید، در واقع حالت‌های عالی در گرفتن‌ عکس‌ها وجود دارد که در اینجا به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم: زمان سنج، Burst، کم کننده نویز، عکس‌های عریض و پاناروما.

Google-Play-download-buttonقیمت: 3.99 دلار


6.اپلیکیشن Camera Awesome

Camera-Awesome

اپلیکیشن تحسین شده آیفون حالا برای اندروید نیز در دسترس است. با این اپلیکیشن می‌توانید افکت‌های هنری را اضافه کنید، عکس‌ها را برش دهید، بچرخانید و ویرایش کنید. ویژگی‌های دیگر برنامه Camera Awesome شامل: عکس Burst، زمان سنج، عکس‌های با فاصله زمانی، تثبیت کننده عکس‌ و حالت پاناروما.

Google-Play-download-buttonقیمت: 2.99 دلار


7.اپلیکیشن Vignette

Vignette

در این برنامه بیش از 70 فیلتر برای شخصی سازی و 50 فریم در حالت‌های مختلف وجود دارد که می توان عکس‌های بسیار جالبی را ساخت. Vignette همچنین ویژگی‌های کامل اپلکیشن‌های دوربین را در اختیار دارد، برای مثال می‌توان زوم دیجیتال، تایم-لپس، زمان گیر را نام برد.

Google-Play-download-buttonقیمت: 1.49 دلار


8.اپلیکیشن Retro Camera

Retro-Camera

برنامه Retro Camera دوربین گوشی اندرویدی شما را به حالت‌های قدیمی عکاسی می‌برد و افکت‌های جالب و نوستالژیک لومو، پولاروید و دیانا را در اختیار شما می‌گذارد.

Google-Play-download-buttonقیمت: رایگان

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. . می‌گوید

    برق جوش زده بش.

  2. جوشکار خسته می‌گوید

    از صبح تا حالا زیر جوش بودم ، ۲۱۸ تا در فولادی درست کردم ، ۲۰۰ تاش روش دزگیر زدم، ۲۵ تا لولا ۳/۵ اینچ جوش زدم ، یه مورد کنده کاری هم داشتم که طرف میخاس ی قسمت از کمر شکن تریلیش رو ببره پیوند بزنه به خاورش، دستم از چند ناحیه پاره شده ، ۳ تا از انگشتام رفت لای کمرشکن تریلی پوستش یکم کنده شد،، عادت دارم ،، کار ماله مرده،، مرد هم ماله کاره سخته، خلاصه خیلی خسمه.
    فقط اومدم ی چنتا اپلیکیشن کمری واسه کمرا دان کنم برم ، البته اگه الگوریتمشون تو زمینه کد نویسی بر پایه متریال هسته گرافیک کرنل لاس لاس پلاس باشه دان میکنم و روی گجتم به عنوان ویجت نصب میکنم تا در اوقات فراغت بین کار جوشکاری ازشون استفاده مطلوب به فایده کنم.

    1. جاز می‌گوید

      داد خسه نباشی دمت گرم. ولی میتونم بپرسم بعد از اینهمه کار سخت، چی زدی ک اومدی کامنتشو گذاشتی مرد!!