Galaxy Tab 4 Nook: محصولی از سامسونگ با همکاری B&N (آپدیت شد)

سامسونگ در اواسط فروردین ماه سری تبلت‌های گلکسی تب 4 را با مشخصاتی نه چندان استثنایی معرفی کرد و حالا این کمپانی با همکاری شرکت مشهور Barnes & Noble نسخه مخصوص این تبلت برای مطالعه را با نام Galaxy Tab 4 Nook معرفی کرده است.

0

Galaxy-Tab-4-Nookشرکت B&N به علت تولید کتابخوان‌های جوهر الکترونیکی و همچنین تبلت‌های مخصوص مطالعه مشهور است و حالا با همکاری سامسونگ نسخه ویژه‌ای از تبلت گلکسی تب 4 هفت اینچی را معرفی کرده است. این تبلت درست مانند نسخه معمولی از صفحه‌نمایش 7 اینچی با وضوح 1280 در 720 پیکسل و تراکم پیکسلی 216 پیکسل بر اینچ استفاده کرده است و تنها 276 گرم وزن و 9 میلی‌متر ضخامت دارد.

پردازنده استفاده شده در این تبلت پردازنده چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی Cortex-A7 بوده که با 1.5 گیگابایت رم همراهی می‌شود. ظرفیت حافظه داخلی این تبلت هنوز مشخص نیست اما نسخه عادی این تبلت در دو نسخه 8 و 16 گیگابایتی و البته با شیار کارت حافظه عرضه می‌شود.

از نظر نرم‌افزاری گلکسی تب 4 نوک با آخرین نسخه از اندروید و البته پوسته اختصاصی Nook عرضه خواهد شد و فروشگاه اختصاصی و غنی Nook نیز جهت دانلود انواع عناوین کتاب احتمالاً در کنار فروشگاه گوگل پلی در دسترس کاربران خواهد بود. قیمت این تبلت هنوز مشخص نشده است اما احتمالاً با قیمتی کمتر از 200 دلار نسخه عادی باید منتظر حضور این تبلت خاص در بازار بود.

Samsung-galaxy-tab-4-nook

آپدیت: ساعاتی پیش مشخصات کامل و قیمت و زمان عرضه این تبلت رسماً اعلام شد. این تبلت هفت اینچی با قیمت 179 دلار و با 200 دلار مجله رایگان به دلخواه شما از همین حالا برای فروش آماده است.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.