5+1 اپلیکیشن دوربین اندروید و iOS برای گرفتن عکس‌های متفاوت!

امروزه برنامه‌های نام آشنا و مشهوری همچون اینستاگرام و VSCO Cam که با اعمال فیلترهای مختلف بر روی عکس‌ها، ظاهری زیبا و قدیمی به آن‌ها می‌بخشند گوی رقابت را از دیگر برنامه‌های مشابه ربوده‌اند و این باعث شده است که دیگر برنامه‌های کاربردی مفید، همچنان برایمان ناآشنا بمانند. البته نباید فراموش کنیم که قابلیت به اشتراگ گذاری تصاویر در این برنامه‌ها محبوبیت دو چندانی به آن‌ها بخشیده است.

0

از رویی دیگر امروزه هزاران برنامه در ارتباط با ویرایش عکس‌ها در پلت‌فرم‌های مختلف دیده می‌شود اما اکثر آن‌ها با اعمال تغییرات ناچیز بر روی عکس‌ها از کیفیت لازم برخوردار نیستند. اما این موضع به این معنی نیست که برنامه‌هایی که افکت‌های ناب بر روی تصاویر ایجاد می‌کنند اصلا وجود ندارند. بلکه برعکس، برنامه‌های زیادی وجود دارند که افکت‌های خاص بر روی تصاویر ایجاد می‌کنند اما به علت این که معروف نیستند از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم.

در این مقاله قصد داریم برای کسانی که به دنبال افکت‌های منحصر بفردی بر روی تصاویر خود هستند، شش برنامه کاربردی معرفی کنیم که کمتر کسی نام آن‌ها را شنیده است!

برنامه Diana Photo

برای خلق تصاویر رویایی و ادغام آن‌ها از چه برنامه‌ای استفاده می‌کنید؟ برنامه Diano Photo یکی از برنامه‌هایی است که در خلق چنین تصاویری یاری‌تان خواهد کرد.

11

“من دیانا هستم و قصد دارم عکس‌های شما را به یک شکل زیبا و جدید برای شما ترکیب کنم٬ البته اگر شما بخواهید! کافیست پس از باز کردن برنامه گوشی خود را تکان دهید تا به صورت تصادفی دو عکس از گالری شما انتخاب شود و فیلترهایی بر روی آن اعمال گردد. پس از اعمال فیلتر ها می‌توانید عکس خود را با دیگران به اشتراک گذارید.

0102

 برنامه Glitchr

این برنامه برای دستگاه‌های اندرویدی قابل نصب است و در زمینه ویرایش عکس‌ها یکی از برنامه‌های منحصربفردی است که می‌تواند افکت‌های خاص بر روی تصاویرتان ایجاد کند.

22

“برنامه‌ای با سبک جدید که به عکس‌های شما حالت قدیمی می‌دهد! می‌توانید از فیلترهای سه بعدی‌ساز٬ VHS و فیلترهای دیگر برنامه استفاده کنید و نمایی جدید به عکس‌های خود بدهید! آن ها را با دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذارید و آن‌ها را شگفت‌زده کنید.”

01

برنامه D3LTA

این برنامه با بیش از 30 فیلتر سفارشی تعبیه شده قادر است به راحتی تصاویرتان را به انواع اشکال هندسی تبدیل نماید. گقتنی است نیمی از فیلترهای این برنامه به صورت رایگان هستند و بقیه پولی است!

33

“عکس بگیرید و عکس‌های خود را به دنیای هنر دیجیتال با انتخاب یکی از ۳۰ فیلتر هندسی این برنامه بفرستید! عکس‌هایتان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا در شبکه‌ی اجتماعی دلتا منتشر کنید!”

0102

برنامه PhotoMirror / Photo Reflection

افکت تصاویر آیینه‌ای در کمتر برنامه‌ای پیدا می‌شود لذا این برنامه‌ها جرو معدود برنامه‌هایی است که این کار را به خوبی انجام می‌دهند. توجه کنید که برنامه PhotoMirro بر روی دستگاه‌های اندرویدی و برنامه Photo Reflection بر روی دستگاه‌های iOS قابل نصب هستند.

44

“آینه! یک تجربه‌ی جدید عکاسی برای شما! با استفاده از این برنامه می‌توانید افکت‌های آینه‌ای جذاب به عکس‌های خود اضافه کنید! با دوربین درون برنامه عکس بگیرید و یا عکس مورد نظر خود را از گالری تصاویرتان انتخاب کنید و افکت‌های گوناگون آینه‌ای بر روی آن اعمال کنید! عکس‌هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی برای خود و دوستانتان فراهم کنید.”

0102

برنامه Tiny Planet FX

گاهی اوقات در یک محل خاض احساس می‌کنید در یک سیاره کوچک دیگری قرار دارید. برنامه Tiny Planet به شما کمک می‌کند تا با عکس گرفتن از محیط پیرامون احساس خود را به واقعیت تبدیل کنید!

55

302

برنامه Clone Yourself Camera / Clone Camera Pro

اگر می‌خواهید در تصاویرتان در چندین جای مختلف حضور داشته باشید کافی است چند عکس با زمینه مشابه از خودتان بگیرید و بقیه کار را به برنامه Clone Camera بسپارید. این برنامه می‌تواند افراد را در حالت‌های مختلف در یک عکس نشان دهد. از ۲ تا ۴ حرکت استفاده کنید تا حرکتی ادامه‌دار را نشان دهید.

66

0102

Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.