شیائومی دستبند مقرون به صرفه Mi Band را با قیمت ۱۳ دلار معرفی کرد

مدیرعامل شرکت چینی شیائومی در مراسم معرفی گوشی هوشمند جدیدش با نام Mi 4، اسلایدی را به سبک کنفرانس‌های سابق اپل با مضمون one more thing روی صحنه نمایش داد و پس از آن از اولین دستبند هوشمند این شرکت رونمایی کرد.

1

معرفی این دستبند اولین گام شرکت معروف چینی در زمینه‌ی ابزارهای پوشیدنی است. این دستبند با نام Mi Band به مانند بقیه محصولات این شرکت در عین ارزان بودن امکانات جذابی را به همراه دارد. قیمت این دستبند 79 یوان چین یا همان 13 دلار است. عمر باتری این دستبند 30 روز است و فعالیت‌ها و خواب شما را در طول شبانه‌روز تحت نظر دارد. هم‌چنین به عنوان یک آلارم هم عمل می‌کند.

xiaomimiband

قابلیت منحصر به فرد و بسیار جذاب این دستبند باز کردن گوشی هوشمند شیائومی به وسیله‌ی مجاورت به گوشی است؛ یعنی اگر گوشی را در دست داشته باشید و هم‌زمان هم دستبند روی مچ‌تان قرار گرفته باشد دیگر نیازی به وارد کردن رمز برای باز کردن گوشی ندارید.

xiaomi-2

این دستبند ضد آب است و از سنسور شتاب سنج نیز بهره می‌برد. در قسمت بالای این دستبند از قاب آلومینیمی تراش خورده با لیزر استفاده شده و کل دستبند در رنگ‌های مختلف موجود خواهد بود.

تاریخ عرضه‌ی جهانی این دستبند هنوز مشخص نیست اما انتظار می‌رود استقبال زیادی از این دستبند صورت بگیرد.

در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول مشاهده کنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. بی نام می‌گوید

    سلام بردوستان ببخشید این دستبند به مدل گوشی های دیگه ام میخوره