ال‌جی G3 LTE-A با پردازنده اسنپ‌دراگون 805 رسماً برای کره معرفی شد

ال جی بالاخره از نسخه LTE-A جی 3 رونمایی کرد. این دستگاه برای مشتریان کره‌ای از تاریخ 3 مرداد آماده فروش خواهد بود.

3

دستگاه ال‌جی جی 3 جدید که نسخه LTE-A Cat 6 نام گرفته (قبلا G3 Prime گفته می‌شد) از سخت‌افزار بین‌المللی G3 ساخته شده اما پردازنده‌ای سریع‌تر دارد. اسنپ‌دراگون 805 با 3 گیگابایت حافظه رم که دارای گرافیک Adreno 420 است. این گوشی پیش از این برای پیش‌فروش آنلاین در کره قرار گرفته بود اما به تازگی رسماً معرفی شده است.

gsmarena_001

دستگاه جدید ال‌جی یعنی G3 Cat 6 همچنین قابلیت دانلود تا 225 مگابایت بر ثانیه را دارد که این ویژگی به لطف پردازنده کوالکوم Gobi 9×35 از دسته ششم مودم‌های LTE-A است.

ال‌جی G3 Cat 6 باید به ملاقات رقیب خود یعنی سامسونگ گلکسی S5 LTE-A برود و در مشخصات سخت افزاری و قیمت خرده فروشی با این گوشی رقابت کند.اما سوالی که باقیست این است که چه موقع باقی دنیا این دو دستگاه را خواهند دید و از قابلیت‌های فوق‌العاده آن‌ها استفاده خواهند کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ناصر خان می‌گوید

    سلام خسته نباشید ببخشید این گوشی کی وارد ایران میشه؟ الان موجوده؟ اگه میشه جواب بدید ممنون میشم چون هر چه موبایل شهرمون گشتم این گوشی رو نداشت مدل های دیگه ای از ال جی جی 3 رو داشتن

  2. iman می‌گوید

    با سلام
    لطفا اصلاح کنید به جای s5 نوشتید s4 lte

    1. علی ارغوان می‌گوید

      ممنون اصلاح شد