آیا لوگوی اپل در آیفون 6 به عنوان چراغ اعلان‌ها عمل خواهد کرد؟

برخی معتقدند این امکان وجود دارد که این چراغ در رنگ‌های مختلف به نمایش درآید تا به این ترتیب هشدارها و اعلانات ورودی را تفکیک کند و یا حتی در داخل آن علامت‌های مختلف به کاربر نشان داده شود. قابلیت استفاده از رنگ‌های مختلف، مشابه قابلیتی است که پیش از این در گوشی‌های اندرویدی نیز مشاهده کرده‌ایم.

2

تاکنون تصاویر غیررسمی فراوانی سعی کرده‌اند نمایی از ظاهر و طراحی آیفون 6 را به تصویر بکشند اما به نظر می‌رسد هنوز قابلیت‌های ظاهری زیادی وجود دارند که ممکن است در نسل جدید آیفون به کار گرفته شوند. یکی از این قابلیت‌ها به لوگوی اپل در پشت گوشی مربوط است.

در تصاویر غیر رسمی جدید، این‌گونه ادعا شده که لوگوی اپل در پشت گوشی در واقع نقش یک چراغ برای هشدارهای دریافتی را دارد. آن‌طور که مشخص است هنوز به طور قطعی نمی‌توان درباره به کارگیری این چراغ در جهت اعلام پیام‌ها و یا هشدارهای ورودی و یا تنها روشن شدن آن (نظیر آنچه در مک مشاهده می‌کنیم) نظر داد.

iphone 6

حتی برخی معتقدند این امکان وجود دارد که این چراغ در رنگ‌های مختلف به نمایش درآید تا به این ترتیب هشدارها و اعلانات ورودی را تفکیک کند و یا حتی در داخل آن علامت‌های مختلف به کاربر نشان داده شود. قابلیت استفاده از رنگ‌های مختلف، مشابه قابلیتی است که پیش از این در گوشی‌های اندرویدی نیز مشاهده کرده‌ایم.

تصاویر جدید توسط USwitch انتشار یافته و البته مورد تایید لیکر معروف، سونی دیکسون قرار گرفته اما هنوز هیچ اظهار نظر رسمی در جهت تایید این قابلیت از سوی مقامات و مسئولان اپل منتشر نشده است.

 

Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. arash می‌گوید

    اتفاقا فوق العاده جالبه توی دنیای آنلاین خیلی مهمه که سریع از تازه ترین اتفاقات مطلع باشی چی بهتر از یه گلوی نورانی منقش به سیب اپل هر وقت که نگاهش میکنی به خودت برای داشتن همچین گوشی ای افتخار میکنی

  2. مهدی می‌گوید

    این فکر مزخرفیه، اپل هیچ وقت این طرح رو انجام نمیده…