آیا گلکسی نوت 4 به صفحه نمایش منعطف، بدنه فلزی و دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد؟

انتظار می‌رود تا گلگسی نوت ۴ حدود یک‌ماه دیگر در نمایشگاه لوازم خانگی ۲۰۱۴ IFA آلمان رونمایی شود، از طرف دیگر مدیران سامسونگ تاکنون به خوبی توانسته‌اند جلوی افشا شدن اطلاعات و تصاویر این گوشی را که به عنوان یکی از پرچمداران محصولات این شرکت به حساب می‌آید بگیرند، اما اخیرا رسانه خبری کره‌ای ET NEWS ، اطلاعات جدید مبنی بر تجهیز این گوشی به قاب فلزی و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت ثبات تصویر (OIS) را منتشر کرده است.

0

البته ناگفته نماند که از قرار معلوم گلکسی اس ۵ پرایم (این گوشی با نام گلکسی F نیز شناخته می‌شود) قابی از جنس فلز خواهد داشت و با انتشار خبر استفاده از قاب فلزی در نوت ۴، بازار شایعات در خصوص طراحی بدنه محصولات سامسونگ قوت بیشتری می‌گیرد. جالب اینجاست که خبر‌هایی نیز در خصوص وجود نوت ۴ با قاب پلاستیکی بگوش می‌خورد که احتمالا با نام نوت ۴ Neo به بازار معرفی خواهد شد.

اما در این میان خبر تجهیز نوت ۴ به صفحه نمایش منعطف را نمی‌توان نادیده گرفت، سال گذشته نوت ۳ با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی به بازار معرفی شد اما تاکنون خبری در خصوص اندازه صفحه نمایش نوت ۴ منتشر نشده است. از طرف دیگر نیز در خبرها داشتیم که سامسونگ میزان تولید صفحات نمایش منعطف خود را تا ۵۰ درصد افزایش داده است و با این حساب دور از ذهن نیست که نوت ۴ به صفحه نمایش منعطف مجهز باشد.

همانطور که در ابتدا مطرح شد، گفته می‌شود که نوت ۴ دارای دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت ثبات تصویر (OIS) خواهد بود و احتمال می‌رود تا سامسونگ از سنسورهای ساخت خود که برای اولین بار در گلکسی اس ۵ به کار رفته بود، استفاده کند.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.