تماشا کنید: تایپ بدون کیبورد با دستبندهای خلاقانه Air Type!

به لطف کیبوردهای هوشمند گوشی‌ها و تبلت‌ها تایپ بر روی آن‌ها حتی بدون وجود حس کلیدهای فیزیکی و بدون نیاز به دقت زیاد با سرعت زیادی انجام می‌گیرد. Air Type با ایده‌گیری از این نوع کیبوردها حالا دستبندی طراحی کرده است که شما را از حمل یک کیبورد بی‌نیاز می‌کند.

2

با دیدن تصویر بالا حتماً حدس‌هایی زده‌اید اما بدون وجود دکمه‌های کیبرد کاربر چگونه می‌تواند دقیقاً کلیدهای مورد نظر را فشار دهد؟ این کیبورد برای کاربرانی طراحی شده است که به صورت ده‌انگشتی و بدون نگاه کردن بر روی دکمه‌های کیبورد تایپ می‌کنند. با این دستبند‌ها کاربر کافیست یک کیبورد مجازی را زیر دستان خود تصور کند و اقدام به لمس میز یا هر سطحی با انگشتان خود کند. با استفاده از قابلیت تصحیح خودکار کلمات می‌توانید به سرعت و بدون اشتباه متن مورد نظرتان را تایپ کنید.

AirType

بزرگ‌ترین مزیت Air Type نسبت به کیبردهای رایج این است که هنگام حمل تبلت دیگر نیازی به استفاده از کیبوردهای جاگیر و سنگین نیست و کافیست این دستبندها را به تبلت خود متصل کرده و هر کجا به لطف اتصال کم مصرف بلوتوث 4 اقدام به تایپ‌کردن کنید. البته Air Type هنوز در مرحله آزمایشی و در حد ایده است اما ایده بسیار جالبی به نظر می‌رسد.

Air-Type-tablet

SlashGear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امین می‌گوید

    به نظر من چندان ایده کاربردی ای نیست. تنها کسانی که تایپیست حرفه ای باشند و انگشتانشان را به طور صحیح و اصولی روی کیبورد می گذارند می توانند از این دستگاه استفاده کنند. ولی اکثر ما هنگام تایپ از هر انگشتی برای فشردن هر کلیدی استفاده می کنیم که در اون صورت این دستگاه نمی تونه تشخیص بده…

    1. Kratos می‌گوید

      همون‌طور که داخل متن ذکر شده، این دستبند واسه کساییه که بصورت ده انگشتی تایپ میکنن!

      برای اینکه بتونید ده انگشتی تایپ کنید میتونید
      از نرم افزار Typing Master
      و یا وبسایت 10fastfingers.com
      استفاده کنید.