تبلت نکسوس بعدی شاید ساخت ال‌جی باشد

پس از معرفی نشدن نکسوس بعدی در کنفرانس گوگل، حالا هر چه به عرضه‌ی اندروید L نزدیک می‌شویم شایعات درباره‌ی تبلت نکسوس بعدی هم بیشتر می‌شود و حالا زمزمه‌ها مبنی بر تولید این تبلت توسط ال‌جی نیز زیاد شده.

0

طبق اسناد لو رفته از یک سایت هندی که کالاهای ورودی به این کشور را کنترل می‌کند، تبلت بعدی نکسوس شاید ساخت شرکت ال‌جی باشد که هم‌اکنون تولید نکسوس 5 را بر عهده دارد. حدود 10 روز پیش تصویری از یک لیست منتشر شد که در آن نام نکسوس 8 به چشم می‌خورد و یک نمونه اولیه بود که وارد کشور هند شده بود.

nexus8_india

دوباره تصویری مانند همان تصویر منتشر شده با این تفاوت که اطلاعات بیشتری از نکسوس بعدی به ما می‌دهد. همان‌طور که در اطلاع هستید دو تبلت نکسوس 7 قبلی به دست ایسوس تولید شد و با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند؛ اما گوگل تصمیم گرفته تولید نکسوس بعدی را به ال‌جی بسپارد.

از اینکه گوگل در اجلاس توسعه‌دهندگانش تبلت نکسوس جدیدی را معرفی نکرد تعجب کردیم. با این کار گمان‌ها بر اینکه گوگل این تبلت را در پاییز امسال همراه با اندروید L عرضه کند بیشتر می‌شود. در گذشته هم گوگل هم‌زمان با عرضه یک ورژن جدید از اندروید یک دستگاه نکسوسی معرفی می‌کرد.

nexus8_prototype

پیش‌بینی می‌شود نکسوس 8 با تراشه 64 بیتی Tegra K1 انویدیا و با 2 گیگابایت حافظه‌ی رم معرفی خواهد شد. طبق معمول هم باید منتظر دو مدل 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی باشیم. در عقب دستگاه انتظار می‌رود یک دوربین 8 مگا پیکسلی با قابلیت OIS وجود داشته باشد و دوربین جلویی آن هم 3 مگا پیکسلی باشد.

شایعاتی پیرامون عرضه‌ی نکسوس 9 هم وجود دارد که سایز آن 8.9 اینچ خواهد بود و طبق معمول خانواده‌ی نکسوس از قیمت پایین و کیفیت بالا و امکانات عالی بهره خواهد برد. البته باز گفته می‌شود نکسوس 9 اگر عرضه شود به دست شرکت اچ‌تی‌سی ساخته می‌شود و از تراشه Bay Trail-T اینتل بهره خواهد برد.

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.