تصاویری از موزه بازندگان جنگ جهانی کنسول‌های بازی در ژاپن!

تاریخ را فاتحان می‌نویسند، اما برای همه‌ی نسل‌های جنگ کنسول‌ها که پشت سر گذاشته‌ایم، در مورد بازندگان این جنگ‌ها چه می‌توان گفت؟ در هفته‌ی گذشته یک موزه در ژاپن آغاز به کار کرد که 56 کنسول مختلف را به نمایش می‌گذاشت. هر یک از این کنسول‌های بازی به خاطر محبوبیت یا برعکس، عدم محبوبیت خود معروف بودند. در این موزه تعداد زیادی کنسول بازی دیده می‌شود که ممکن است حتی یک بار هم اسم آن‌ها را نشنیده باشید.

1

همان‌طور که بعد از هر موفقیت با NES یا Famicom کنجکاوی‌های جسورانه‌ای مثل کنسول بزرگ “Pocket Home PC” وجود داشته، که حتی در تحقق معنای اسم خود هم شکست خورده است. آیا کنسول «سگا گیم 1000» را به یاد دارید؟ ما که اسم این کنسول را هم نشنیده بودیم. ولی به هر حال باید برای همه‌ی این کنسول‌های بازنده یک تخفیفی قائل شد.

با این‌که هیچ‌یک از کنسول‌های به نمایش درآمده در این موزه موفقیت تجاری به دست نیاورده‌اند، اما هر کدام به نوبه‌ی خود، به رسیدن صنعت بازی به جایگاه کنونی کمک کرده‌اند؛ حتی با ارائه دادن تعریفی از چیزهایی که ما نمی‌خواهیم. تصاویری از این موزه را نگاه کنید.

 Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mohammad می‌گوید

    سلام
    آقا این قضیه مگا سی دی برا کنسول سگا چی بود آخرش ؟؟؟
    مثل یه مودم فکر کنم بهش وصل میشد ؟