Android Wear حالا اپلیکیشن‌های بیشتری نسبت به گوگل گلس دارد!

گاهی اوقات بعضی از کار‌ها غیر قابل اجتناب هستند و مقایسه‌ای که در این مطلب نیز می‌خواهیم به آن بپردازیم از همان کار‌هایی است که موجبات خشنودی ما را فراهم نمی‌کند. حال با این گفته باید به اطلاع شما برسانیم که به صورت رسمی از هم‌اکنون و شاید برای همیشه تعداد اپلیکیشن‌های اندروید ویر از اپلیکیشن‌های گوگل گلس سبقت گرفتند.

0

این اتفاقی جالب پس از یک هفته آمدن اندروید ویر به بازار رخ داده در حالی که توسعه دهندگان بیش از یک سال است که بر روی گلس در حال کار هستند. خب البته این موضوع نمی‌تواند تمام ابعاد قضیه را بشکافد و گوینده تمام داستان باشد. اول از همه باید بگوییم که گلس هنوز در نسخه بتای آزمایشی به سر می‌برد و پایه کاربری بسیار مشابه دارد. مشخص است که توسعه دهندگان شانس خود را خیلی کم برای ساخت اپلیکیشن‌هایی امتحان می‌کنند که دستگاه آن 1500 دلار قیمت داشته باشد.

Google-Glass-fashion

همچنین باید این موضوع را در ذهن داشته باشید که توسعه دهندگان زمانی که بخواهند یک اپلیکیشن جدید برای Glass بسازند باید آن را از پایه به صورت جدید و بهینه یافته تدارک ببینند. اما این موضوع درباره اندروید ویر صحت ندارد و بخش اعظمی از اپلیکیشن‌های اندروید ویر گوگل از ابتدا آن‌ها را ساخته و به نوعی اکستنشن‌هایی از اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند هستند.

Moto-360-android-wear

همچنین دوران رشد و رسیدن به بلوغ اندروید ویر به تازگی شروع شده و توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها نیز علاقه دارند این پلتفرم زنده بماند و اپلیکیشن‌های فوق‌العاده عالی و متفاوتی داشته باشد. ما هیچگاه دوست نداریم محصولی را بخریم که اپلیکیشن‌های کافی نداشته باشد و در آن گیر بیفتیم، بنابراین نبود اپلیکیشن به معنای نبود کاربر است. با این تفاسیر اگر توسعه دهندگان برای پلتفرمی اپلیکیشن نسازند کسی هم دور آن‌ها نمی‌چرخد و طرفدار زیادی آن محصولات پیدا نخواهند کرد. با این حال اپلیکیشن‌های حال حاضر اندروید ویر نیاز به کار بیشتر و خلاقیت بیشتری دارند و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این پلتفرم‌ در ساعت‌های زیبا و انواع محصولات پوشیدنی که البته اپلیکیشن‌های بسیار بهتری نیز دارند در دسترس عموم مردم قرار بگیرد.

 phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.