چگونه از چراغ فلش ال‌ای‌دی آیفون به عنوان هشدار دهنده نوتیفیکیشن‌ها استفاده کنیم؟

12

در حالی که اکثر گوشی‌های اندرویدی به قابلیتی برای استفاده از LED گوشی در هنگام دریافت هشدارها و اعلانات تجهیز شده‌اند، آیفون اپل از چنین قابلیتی بی‌بهره مانده است.

برخی کاربران ترجیح می‌دهند دریافت پیامک‌ها، ایمیل‌ها و یا دیگر اعلانات را از طریق روشن شدن فلش ال‌ای‌دی متوجه شوند. برای این دسته از کاربران، روش خاصی وجود دارد تا بتوانند با استفاده از سخت‌افزار آیفون، تا حدی! از روش دریافت هشدار به وسیله روشن شدن ال‌ای‌دی پشت گوشی استفاده کنند.

این گزینه در قسمت Accessibility گوشی آیفون شما وجود دارد و البته مدنظر داشته باشید که بر خلاف این قابلیت در گوشی‌های اندرویدی، ال‌ای‌دی آیفون تنها برای یک تا دو ثانیه روشن خواهد بود.

 

 

نکته دیگر اینکه فراموش نکنید در صورتی که تعداد پیامک‌ها، ایمیل‌ها و دیگر هشدارهای دریافتی شما زیاد باشد، فعال کردن این قابلیت به خالی‌شدن سریع‌تر باتری گوشی شما خواهد انجامید.

برای فعال کردن این قابلیت کافی است ابتدا به مسیر Settings رفته، گزینه General و سپس منوی Accessibility را انتخاب کرده و از آن‌جا با انتخاب سرشاخه Hearing، گزینه Flash For Alerts را فعال کنید.

Source: Phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

12 نظر برای این مطلب
  1. turkmen qiz می‌گوید

    سلام
    گوشی من قبلا فلش میزد وقتی پیام تماس داشتم
    ولی یه مدته با اینکه فعالِ،ولی فلش نمیزنه.
    لطفا راهنمایی کنید??

  2. قیام الدین می‌گوید

    دوست عزیزچگونه بتوانیم هنگام عکس برداری فلش ایفون فایف اس فعال کنیم رهنمایی کنیدممنون تان میشم دوستان عزیز

  3. مسعود می‌گوید

    سلام گوشی من ایفون ۶اس پلاس است الان نه دوربین عقبم کار میکنه نه چراغ پشت گوشی میشه راهنمایی کنید از چی میشه باشه قسمت دوربین فقط سیاه میشه نه عکسی میگیره نه چیزی اما از دستم افتاد بردم گفتم حتما سوکتش درامده مال دوربین باز کردن گفتن نه درنیومده از چی میباشه لطفا راهنمایی کنید

  4. Roya می‌گوید

    با خسته نباشید. من آیفون۵s دارم ولی چند روزه خود به خود فلش کار نمیکنه و موقعی که میرم داخل دوربینش أین ارور میده The iphone needs cool down Befor can Use The flash لطفا راهنمایم کنید ممنون

    1. علی ارغوان می‌گوید

      این ارور وقتی ظاهر میشه که گوشی بیش از حد داغ شده و برای همینش فلش روشن نمیشه. اگر گوشی اصلا داغ نیست احتمالاً مشکل سخت افزاری پیدا کرده

  5. مهران می‌گوید

    سلام بیتا خانوم ؟!؟موبایلتو دستو بذار رو خاموش کردن ولی خاموشش نکن بعد دکمه پایین ۵ثانیه نهکدارتا دوباره بیاد بالا مال من أنجوری درس شد

  6. نادر می‌گوید

    سلام من ایفون 6دارم و نمیدونم چطورى چراغ سبزرنگ کنار دوربین در جلوش را روشن کنم

  7. alireza می‌گوید

    آقا من فعال کردم کار کرد ولی بعد از ۱۰ دیقه دیگه کار نکرد گوشیمو خاموش روشن کردم درست شد ولی باز بعد ۱۰ دیقه کار نکرد میشه بگید مشکلش چیه ممنون

  8. quietly brilliant می‌گوید

    معذرت میخام!اما ی کار بیهودس فلش دوربین زدن،این قابلیت داخل سامسونگ هم هست(یبار امتحان کردم اصلا خوشم نیومد هم تو اس4 هم تو 5اس)،فقط باتری خوره و نورشم زیاده.هیچیled notificationنمیشه!همون بهتر ک دیگه کارنمیکنه خانم اقبال!بنظرم غیرفعال بمونه بهتره.

  9. بيتا اقبال می‌گوید

    سلام معذرت ی سؤال،من گوشیم آیفون 5s ورژن 7 است قبلا این فلش می زد اما الان نه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا ج بدییییییید

    1. maryam می‌گوید

      این قابلیت تنها در زمانی کار خواهد که دیوایس شما در حالت قفل یا Sleep قرار داشته باشد، در غیر این صورت اگر صفحه ی دیوایس شما روشن باشد این قابلیت کار نخواهد کرد و غیرفعال خواهد بود.

      1. فاطمه می‌گوید

        ممنونم خانوم ❤️😊