پریسا تبریز، پرنسس تیم امنیتی گوگل که باید همانند تبهکاران فکر کند!

شاهزاده امنیتی، عنوانی است که برای پریسا تبریز در نظر گرفته شده است. وی فرزند یک پزشک ایرانی است که به آمریکا مهاجرت کرده و مادر وی نیز یک پرستار لهستانی-آمریکایی است. پریسا تبریز، یکی از 250 مهندس امنیتی گوگل است که وظیفه حفاظت از اطلاعات کاربران و بهبود ساختارهای امنیتی این شرکت را برعهده دارد.

3

وی تیمی متشکل از بیش از 30 مهندس را هدایت می‌کند که وظیفه آن‌ها تمرکز بر روی مشکلات امنیتی گوگل کروم است. او و تیم امنیتی وی به ازای حقوقی که دریافت می‌کنند وظیفه دارند تا تفکراتی مشابه نفوذگران و سارقان اینترنتی داشته باشند.

وی می‌گوید: این دقیقا همانند وضعیتی است که نیروهای خودی، خود را در موقعیت دشمن می‌گذارند تا بدین ترتیب نقاط ضعف را پیدا کنند.

آن‌ها سعی می‌کنند راهی برای نفوذ به مرورگر گوگل بیابند و شما به هیچ وجه متوجه فعالیت آن‌ها نخواهید شد. این تیم پس از یافتن مشکلات امنیتی در کروم، به اصلاح آن‌ها می‌پردازد و این اصلاحیه‌ها از طریق به روز‌رسانی‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

Source: Businessinsider

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا می‌گوید

    باعرض سلام وخسته نباشی
    امیوارم که همیشه موفق وسربلند باشید.غرض ازمزاحمت اگرممکن است یک کمک مالی به من کنید که شرمندگی بچه خیلی سخت است که انشالله خدا چندین برابربرکتش راده ماشاالله چشم حسود کور ما بخیل نیستم من به هرکس رو زدم تحویلم نگرفت انشالله شما روی من را زمین نزارید…باتشکر

  2. شاهزاده امنیت می‌گوید

    توی دنیا اینترنت کسی نمی تواند امنیت کامل و مطقا رو فراهم کن حالا می خواهد یک ایرانی یا یک خارجی باشد

  3. حمید می‌گوید

    تولید ملی نیست ولی هر چی باشه مایه افتخار ایران و ایرانی هست