گوگل نتایج جستجوها در مورد جام جهانی را برای عذاب کمتر برزیلی‌ها فیلتر کرده است

‌قطعاً نتیجه تاریخی برد 7 بر 1 آلمان در برابر برزیل میزبان جام جهانی 2014 برای مردمی که همیشه ادعای فوتبال داشته‌اند سخت و عذاب‌آور است. به همین علت به نظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته تا برای جلوگیری از ناراحتی بیش از حد آن‌ها نتایج مرتبط با این بازی را کمتر نمایش دهد!

1

یکی از سرویس‌های موتور جستجوی گوگل در طول جام جهانی فراهم کردن اخبار و اطلاعات گسترده هنگام جستجو در این سرویس برای بازی‌ها است. حالا کلماتی مانند “تحقیر” و “خجالت” در مورد این بازی و البته شاید باخت دیشب 3 بر 0 در برابر هلند فیلتر شده است چرا که بیش از حد منفی هستند! از آن‌جایی که مردم به اندازه کافی در مورد این خبرها  در شبکه‌های اجتماعی مختلف سر و صدا کرده‌اند گوگل تصمیم گرفته تا نمک بر روی زخم برزیلی‌ها نپاشد و تصمیم گرفته برخلاف خبرگزاری‌های مختلف بیشتر بر روی جنبه‌های مثبت بازی‌ها متمرکز شود.

این فیلترینگ شاید باعث پنهان شدن نتیجه بازی نشود اما ممکن است تحمل چهار سال بعد را برای برزیلی‌ها کمی راحت‌تر کند. البته گوگل در پاسخ می‌گوید که بیشتر بر روی هایلایت کردن وقایع هیجان‌انگیز تمرکز کرده است و اخبار بد را دست پایین نگرفته است. همچنین کاربران برای مشاهده اخبار و وقایع پرطرفدار و اصطلاحاً ترندها می‌توانند به Google Trends سر بزنند.

البته شاید ترحم گوگل و همچنین خبری که در مورد تصمیم آلمانی‌ها بین دو نیمه برای تحقیر نکردن بیشتر برزیل منتشر شد بیشتر باعث ناراحتی و تحقیر برزیل شود.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Ehsan می‌گوید

    ای خدا ! خارجیها چیا رو فیلتر میکنند و ما چیا رو :|