تماشا کنید: دلایل سامسونگ برای برتری بر آی‌پد اپل در آخرین تبلیغات گلکسی تب اس

سری گلکسی تب اس به عنوان پرچم‌دار تبلت‌های سامسونگ به تازگی وارد بازار شده‌اند و حتی از آی‌پد ایر و مینی 2 نیز از نظر ضخامت باریک‌تر و از نظر وزن سبک‌تر هستند و از صفحه‌نمایش بهتری بهره می‌برند. سامسونگ در تبلیغات جدید خود برتری‌های Galaxy Tab S خود را نسبت به رقیب اپلی به رخ این شرکت می‌کشد.

3

یکی از این تبلیغ‌ها مربوط به قابلیت مالتی‌تسکینگ و استفاده هم‌زمان از دو اپلیکیشن کنار یک‌دیگر است که آی‌پد قادر به انجام آن نیست و دیگری نیز کنتراست تصویر و کیفیت بالاتر آن را نسبت به آی‌پد به رخ می‌کشد هرچند سامسونگ مستقیماً به آی‌پد اشاره نمی‌کند.


به هر حال تبلت‌ها Galaxy Tab S 8.4 و Galaxy Tab S 10.5 به ترتیب با قیمت‌های 399 و 499 دلار برای مدل پایه به فروش می‌رسند.

Source: PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. ناصر می‌گوید

    سلام سامسوسنگ هرچی باشه به گرد اپل هم نمیرسه نمیدونه چی بسازه جاروبرقی ریش تراش خخخخخخخخخ همه چیزه اپل تک هست

  2. مجتبی می‌گوید

    دوست عزیز… سخت افزارهای اپل ساخت سامسونگ هست…

  3. Amir می‌گوید

    راست میگه سخت افزاری مقایسه کنه
    حتی از ای پد 2 هم کم میاره اندروید!!
    والا آدم بعد یک هفته استفاده از تلفن دیگه صفحه نمایش براش آنقدر مهم نیست چون عادت میکنه ولی سرعت پردازش حتی بعد از یک سال هم دغدغه هست