BlackBerry Passport؛ گوشی جدید بلک‌بری با صفحه‌نمایش 4.5 اینچی مربعی خواهد بود!

بلک‌بری گوشی جدیدی را با ابعاد غیر معمول معرفی کرد، این گوشی جدید که بلک‌بری پاسپورت نام دارد کاملا مربع طراحی شده و از صفحه نمایش ۴.۵ اینچی فول‌اچ‌دی بهره می‌برد. بلک‌بری در محصول جدید خود مجددا صفحه کلید مخصوص و قدیمی خود را به کار گرفته است.

0

این صفحه کلید تنها از حروف تشکیل شده و فاقد کلید‌های اعداد و علامت‌های نشانه گذاری می‌باشد.صفحه نمایش مربع ۴.۵ اینچی به کار رفته در این گوشی باعث می‌شود تا در حین کار، کاربر احساس کار با صفحه نمایش ۵ اینچ را داشته باشد.

با این حساب صفحه نمایش مربع می‌تواند تا ۶۰ کاراکتر را در یک خط نمایش دهد و این درحالی است که بیشتر صفحه نمایش‌های مستطیل فعلی ۴۰ کاراکتر را در یک خط نشان می‌دهند. از طرف دیگر تحقیقات دانشگاهی نیز ثابت کرده است که در یک سطر به طور معمول حدود ۶۶ کاراکتر وجود دارد.

نکته جالب توجه دیگر در خصوص بلک‌بری پاسپورت این است که دیگر نیازی نیست در هنگام مطالعه مطالب در اینترنت و یا تماشای فیلم، نمای گوشی خود را از حالت عمودی (Portrait) به حالت افقی (Landscape) تغییر دهید.

بلک‌بری پاسپورت برای اولین بار توسط مدیرعامل بلک‌بری آقای جان چن در حین ارایه گزارش مالی این شرکت در ماه گذشته معرفی شد و در همان زمان مقرر گردید که شهریور ماه امسال رسما به بازار عرضه شود. از آن زمان تاکنون نیز تصاویر مختلفی از این محصول جدید منتشر شده و نظرات مختلفی نیز در خصوص ابعاد غیر معمول این گوشی مطرح شده است.

نویسنده وب‌سایت معتبر سی‌نت آقای بن فاکس رابین در این خصوص نوشته است که بلک‌بری پاسپورت از استعداد خوبی برای فروش در اداره‌جات دولتی و به دست گرفتن مجدد این بازار برخوردار است، البته اگر دارندگان آن بتوانند جای مناسبی برای یک گوشی مربع در جیب خود پیدا کنند!

Source: cbc

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.