شیائومی از معرفی پرچم‌دار جدید خود Mi 4 در 31 تیرماه خبر داد

به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد پرچم‌دار جدید گوشی‌های هوشمند خود را به زودی معرفی کند. این دستگاه Mi 4 نام دارد و قرار است در 31 تیر رونمایی شود.

0

bigرئیس این کمپانی در حساب کاربری Weibo خبر از معرفی دستگاه جدید شیائومی را اعلام کرده است. تصویر این تیزر اطلاعات زیادی از این گوشی مشخص نکرده است. اما اگر بخواهیم تیزبین باشیم باید بگوییم که لوگوی بزرگ شماره 4 در پس زمینه‌ای فلز گونه نشانگر ویژگی از بزرگ‌تر بودن این نسل از دستگاه پرچم‌دار شیائومی و جنس آن مشخص می‌کند. عبارتی که در پایین عدد چهار نوشته نیز بر همین موضوع صحه می‌گذارد: “سفری به سمت قطعه‌ای از فلز فولاد”

شیائومی Mi 4 شایعه شده که دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچ فول اچ‌دی برخوردار باشد و از یک پردازنده قوی اسنپ‌دراگون 801 یا 805 بهره ببرد. اگر این شایعات واقعیت داشته باشد، این دستگاه دارای یک حافظه رم 3 گیگابایت و 16 گیگ حافظه داخلی خواهد بود و یک دوربین پشت به قدرت 13 مگاپیکسل داشته باشد.

Lei Jun قبل‌تر هم تایید کرده بود که گوشی پرچم‌دار جدید شیائومی از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی خواهد کرد. به نظر می‌رسد که با موافقت اپراتور‌ها پشتیبانی از LTE پیشرفته نیز به این گوشی اضافه خواهد شد.

در 31 تیرماه که این دستگاه به صورت رسمی معرفی می‌شود، در آن تاریخ سعی می‌کنیم اطلاعات بیشتری را درباره این دستگاه منتشر خواهیم کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.