حالا می‌توانید از ساعت هوشمند Android Wear به عنوان ریموت شاتر دوربین اندروید استفاده کنید

قابلیت‌های بی‌شمار ساعت‌های هوشمند از اپلیکیشن‌های آن‌ها حاصل می‌شود. به تازگی گوگل با آپدیت اپلیکیشن دوربین خود Google Camera پشتیبانی از ساعت هوشمند را به عنوان ریموت شاتر فراهم کرده است.

0

با وجود این‌که این قابلیت پیش‌تر در ساعت هوشمند SmartWatch سونی نیز وجود داشت حالا اپلیکیشن رسمی دوربین اندروید نیز آن را به ساعت‌های هوشمند گوگلی مانند G Watch و Gear Live آورده است.

می‌توانید گوشی خود را جایی مانندسه‌پایه برای عکاسی ثابت کنید و سپس با لمس یک دکمه روی ساعت هوشمندتان فرمان عکاسی را صادر کنید. یک تایمر معکوس چندثانیه‌ای فرصت حاضر شدن را برایتان مهیا کرده و پس از گرفتن عکس می‌توانید پیش‌نمایش عکس را روی ساعت‌تان مشاهده کنید تا اگر باب میلتان نبود بتوانید عکس دیگری بگیرید.

android-wear-remote-shutter

البته اپلیکیشن دوربین اندروید ممکن است هنوز برای برخی مناطق از گوگل پلی آپدیت نشده باشد. در این صورت می‌توانید نسخه جدید را از این لینک یا این لینک دریافت کنید.

Android Authority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.