اپلیکیشن Video Tuner مایکروسافت برای ویرایش ویدئوها به ویندوزفون می‌آید

با یک جستجوی ساده در ویندوزفون استور متوجه می‌شوید که کاربران ویندوزفون 8.1 از فقدان یک اپلیکیشن خوب رنج می‌برند. اما خبر خوب برای کاربران ویندوزفون 8.1 این است که مایکروسافت خودش دست‌به‌کار شده و به‌زودی اپلیکیشن ویرایش ویدئو خودش را منتشر خواهد کرد.

1

Video-Tuner-app

ردموندی‌ها این اپلیکیشن را Video Tuner نام‌گذاری کرده‌اند و با قدرت پا به این عرصه خواهند گذاشت. این برنامه از قابلیت‌های معمولی چون اضافه کردن فیلتر، صداگذاری روی ویدئو و بسیاری امکانات دیگر مانند تغییر سرعت ویدئو برخوردار است. طبق معمول همه‌ی اپلیکیشن‌های امروزی می‌توانید پس از اتمام کار، نتیجه‌ی کارتان را در شبکه‌های اجتماعی مانند Vine و Instagram به اشتراک بگذارید. فعلاً قابلیت اشتراک‌گذاری مستقیم در توییتر وجود ندارد اما می‌توان ویدئو را با فرمتی که توییتر پشتیبانی می‌کند ذخیره کرد. فایل‌های MP4 و هم‌چنین ویدئوهایی که توسط خود دستگاه ضبط شده‌اند هم قابلیت ویرایش دارند.

در حال حاضر این اپلیکیشن به‌صورت رسمی منتشر نشده اما برخی افراد واجد شرایط از نظر مایکروسافت به آن به‌صورت رایگان دسترسی دارند.

Source: Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. نعیم می‌گوید

    خوبه. باشد که ویندوز فون هم روزی محبوب ترین ها حساب شود