تماشا کنید: فرایند طراحی صدای بازی Call of Duty: Advanced Warfare

یکی از عناصر اصلی بازی‌های اکشن و شوتر صداگذاری آن‌هاست؛ چون باید به بهترین نحو هیجان را به بازیکن منتقل کند. حال اگر بازی عنوانی چون Call of Duty باشد، انتظارات بسیار بالاتر می‌رود.

0

در نمایشگاه E3 2014 که چندی پیش در لس‌آنجلس برگزار شد، تریلری از عنوان Call of Duty: Advanced Warfare به‌نمایش درآمد و همان‌طور که مشخص است انتظارات و پیش‌بینی‌ها از آن زیاد است و ناشر و سازنده آن هم به مشتاقان قول این را داده‌اند که با اطلاعات و تصاویر بیشتری به استقبال این عنوان بروند.

اما روز گذشته یک ویدئو دیگر از این بازی منتشر شد که به فرایند صداگذاری در این بازی پرداخته است. در این ویدئو آقای دون وکا، کارگردان صدا در استودیوی Sledgehammer Games، به بررسی جزئیات صداگذاری و فنّاوری صداگذاری جدید استفاده‌شده در Advanced Warfare می‌پردازد.

به گفته او این فناوری به‌قدری دقیق است که بازیکنان صدای یک انفجار را دو بار در این بازی نخواهند شنید و صدای هر انفجار با دیگری تفاوت خواهد داشت. او این اطمینان را می‌دهد که کاربران در کنار حس جنگ‌های مدرن نسل بعد، صداگذاری طبیعی را نیز تجربه می‌کنند که به درک این موضوع کمک دوچندانی خواهد کرد.

در این ویدیو تنها گوشه‌ای از صداگذاری ماهرانه و توضیحاتی از سازندگان آن را می‌بینید. همان‌طور که گفته شد انتظارات از این سری بالاست و فعلاً نمی‌توان روی آن داوری انجام داد و باید اطلاعات تکمیلی و گیم‌پلی آن منتشر شود؛ اما انتظار می‌رود این سری هم مانند قبل رضایت‌بخش باشد.

Source: ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.