درز تصویر سونی Lue Z: آیا اولین ویندوزفون سونی در راه است؟ (به‌روزرسانی)

هنوز این واقعیت را به یاد داریم که چند سال پیش سونی اریکسون یک گوشی مبتنی بر ویندوزفون تولید کرد اما به دلایلی نا معلوم تصمیم گرفت که آن را روانه بازار نکند. اما حالا بعد از گذشت چند سال یک تصویر از گوشی هوشمند سونی دیده شده که ویندوز فون 8.1 را اجرا می‌‌کند و به گفته evleaks سونی در حال کار بر روی این گوشی است.

0

sony-lue-zبه نظر می‌رسد نام رسمی این گوشی سونی Lue Z باشد. اینطور که پیداست گوشی از جعبه خارج نشده ویندوز 8.1 را اجرا دارد و طراحی آن نیز مطابق با اصل OmniBalance شرکت است. همچنین مشخص است که  Sony Lue Z احتمالا با یک اپلیکیشن سفارشی دوربین عرضه شود یا حداقل ما مطابق آیکون موجود در ردیف چهارم این تصویر اینگونه فکر می‌کنیم. اگر حدس و فرض ما درست باشد و سونی مطابق با ویندوزفون 8.1، Lue Z را با محوریت یک دوربین قوی عرضه کند احتمالا این گوشی به رقیبی برای دستگاه‌های رده بالا لومیا تبدیل خواهد شد.

البته استرس این را داریم که این تصاویر اصلی و واقعی نباشد، می‌تواند جعل استادانه‌ای از تصاویر گذشته باشد. اما احتمال اینکه این تصویر مطابق با وقعیت باشد نیز وجود دارد و ادعای ساخت دستگاه ویندزفونی توسط سونی به زودی درست از آب درآید. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک حقیقت این موضوع را بفهمیم.

به روز رسانی: تصویر خیلی زود پس از انتشار توسط Evleaks تقلبی اعلام شد و Evleaks در اکانت توییتر خود اعلام کرد که تصایر به احتمال زیاد واقعی نیست.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.